شهرداری هر آنچه در توان داشت برای مقابله با کرونا به میدان آورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز خطاب به زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: مجموعه خدمات ارزشمندی در تهران انجام گرفته و شهرداری هم به خوبی به کمک ستاد استانی کرونا آمد.

وی ادامه داد: ما هر چه در مدیریت شهری در توان داشتیم را پای کار آوردیم تا برای مقابله با کرونا در تهران مشکلی به وجود نیاید و کمبودی در این زمینه وجود نداشته باشد.

سالاری خطاب به زالی گفت: مجموعه سخنان مسوولان وزارت بهداشت حکایت از یک دوگانگی و یک نوع محافظه کاری دارد و باید بدانیم که حتی اگر کار به استعفای نمکی هم برسد محافظه کاری پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: ما توقع داریم که آقای نمکی به عنوان وزیر بهداشت کشور هر آنچه حقیقت درباره شرایط کشور وجود دارد را به مردم بگویند و یادشان باشد که اگر این حقایق را نگویند فردا روز مردم در حافظه شان این موضوع باقی خواهد ماند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شما از منظر خودتان باید حرف‌هایتان را بزنید و برای مردم تبیین کنید که اگر این روند شیوع بیماری ادامه پیدا کند چه سرنوشتی در انتظار مردم خواهد بود.

سالاری افزود: خواهش می کنم برای مردم صریح شرایط امروز کشور را تشریح کنید. باید در ستاد استانی کرونا در تهران کارگروه‌هایی تشکیل شود تا ابعاد مختلف ورود کرونا به زندگی مردم را تبیین کنند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور، وزیر بهداشت و حتی شما در ستاد استانی کرونا صریح با مردم صحبت نمی کنید. باید بگویید که اگر امروز برخی سختگیری‌ها نشود یا از سوی دیگر برخی سختگیری‌ها انجام گیرد چه سرنوشتی برای مردم رقم خواهد خورد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18103
اخبار مرتبط

نظرات شما