بارش برف و باران در محورهای 15 استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر 15 استان کشور درگیر بارش باران و برف هستند. 

تصریح کرد: در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، قزوین، مازندران، تهران، لرستان، البرز، اردبیل، زنجان و گلستان بارش باران جریان دارد.

وی افزود: در برخی محورهای استان‌های خراسان شمالی، آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی نیز باران می‌بارد.

سرهنگ رحمانی به بارش برف در اکثر محورهای استان اردبیل پرداخت و گفت: در ارتفاعات محور هراز و محور آستارا - اردبیل در گیلان نیز بارش برف گزارش شده است.

وی به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات استان‌های گلستان، کردستان، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، زنجان و مازندران پرداخت و گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی وضعیت ناپایدار تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به لغزندگی جاده‌ها و برفی بودن ارتفاعات از رانندگان درخواست کرد ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را رعایت کرده و برای تردد در محورهای برفی و کوهستانی حتماً به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

سرهنگ رحمانی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت ترافیک در ورودی‌های پایتخت اعلام کرد: ترافیک در آزادراه‌های قزوین - کرج و کرج - تهران در محدوده‌های پل استاندارد، پل فردیس تا پل کلاک پرحجم گزارش شده است؛ ترافیک امروز بیشتر از دیروز است و یک علت آن می‌تواند بارندگی در مسیر و لغزندگی معابر و کم شدن سرعت خودروها باشد.

وی خاطرنشان کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل پلاک خودروها در ورودی استان‌ها و شهرستان ها در حال اجرا است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18106
اخبار مرتبط

نظرات شما