دولت برای جبران تلفات کادر پزشکی پرستار استخدام کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در نشست علنی امروز (سه شنبه، 19 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از نادیده گرفتن هشدارهای جدی سازمان بهداشت جهانی و عدم پاسخگویی بعضی مسئولان که باعث تشدید بحران شیوع ویروس کرونا می شود، گفت: نباید این موضوع سیاسی شده و باید واقعیات گفته شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت استفاده از برخی ذخایر ملی نهادها برای مقابله با این بحران، اظهار داشت: لازم است از منابع صندوق ذخیره ملی و نهادهایی که امتیاز خاص و معافیت دارند به مدت 2 ماه برای خدمت گذاری به مردم استفاده شود و نهادهایی همچون آستان قدس، سازمان مستضعفین و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این زمینه همکاری کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه بیشترین آمار مبتلایان و تلفات ناشی از ویروس کرونا از کادر پزشکی است، خاطرنشان کرد: دولت باید برای جبران این موضوع پرستار و کادر پزشکی استخدام کند تا فشار از روی کادر درمان برداشته شود.

پارسایی در ادامه با تاکید بر اینکه نباید آمار غلط از سوی مسئولان ارائه شود، عنوان کرد: اعلام وجود 20 هزار تخت خالی بیمارستانی در کشور یک موضوع واهی است و نباید باعث شود قشر مردد جامعه ویروس کرونا را جدی نگیرد.

پارسایی ادامه داد: نباید برای درمان بیماری کرونا تحقیقات خود را از صفر شروع کنیم بلکه می توان با استفاده از تجربیات سایر کشورها از داروهای تست شده استفاده کنیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18121
اخبار مرتبط

نظرات شما