مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم خبر داد:

برنامه‌ریزی ویژه بسیج جامعه زنان قم برای شرکت در رزمایش بزرگ #کمک_مؤمنانه در قم

ابراهیم آبادی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم از برنامه‌ریزی ویژه بسیج جامعه زنان برای شرکت در رزمایش بزرگ #کمک_مؤمنانه خبر داد و گفت: امسال باقدرت و توان بیشتری به یاری نیازمندان و خانواده‌های محروم خواهیم رفت.

مرضیه ابراهیم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به فعالیت‌های پایگاه بسیج خواهران در طی ماه‌های اخیر اظهار داشت: خواهران بسیجی و جهادگر در ماه‌های اخیر و با شیوع بیماری کرونا اقدامات بسیار زیادی را در جهت یاری‌رساندن به بیماران و خانواده‌های آن‌ها انجام دادند.

وی ادامه داد: تولید ماسک، پخت غذا، تهیه آبمیوه، تهیه بسته‌های غذایی برای خانواده‌های کم‌بضاعت کرونایی، حضور در بیمارستان‌ها و غسالخانه‌ها و ... ازجمله اقداماتی بوده است که در دو ماه اخیر توسط خواهران بسیجی انجام‌شده است.

ابراهیم‌آبادی افزود: نذر قربانی نیز از دیگر اقداماتی بود که در هفته‌های اخیر بارها از سوی پایگاه‌های بسیج خواهران صورت گرفته است به‌طوری‌که با کمک‌های مردمی تاکنون 98 رأس گوسفند قربانی و بین خانواده نیازمند کرونایی در مناطق محروم توزیع‌شده است که با توجه به قیمت هر رأس گوسفند مبلغ بالایی به این امر اختصاص‌یافته است.

وی به مشارکت دانش‌آموزان دختر و مادران آن‌ها در طی روزهای اخیر در یاری‌رساندن به بیماران کرونایی و سایر مردم اشاره کرد و ابراز داشت: در آستانه نیمه شعبان نیز کیک‌هایی توسط دانش‌آموزان و بانوان قمی تهیه‌شده و به نقاهتگاه بیماران کرونایی برده شد که با استقبال بیماران و دلگرمی آن‌ها همراه بود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم ابراز داشت: با مشارکت دختران دانش‌آموز 110 کیک با تزئینات مختلف به همراه 110 اسباب‌بازی مختلف به کودکان نیازمند خانواده‌های کرونایی اهدا شد.

وی به توصیه رهبر انقلاب در سخنرانی روز نیمه شعبان مبنی بر کمک به محرمان و نیازمندان اشاره کرد و بیان داشت: هرسال بسیج جامعه زنان اقدامات بسیار خوبی را در این زمینه برای کمک به خانواده‌های نیازمند انجام می‌داد اما امسال با فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان این کار باقدرت بیشتری انجام خواهد شد.

ابراهیم‌آبادی افزود: هم‌اکنون اقدامات لازم برای تهیه بسته‌های غذایی صورت گرفته و با یاری خداوند و همدلی و همراهی خیرین و بسیجیان امسال کمک‌های بسیاری به نیازمندان اهدا خواهد شد.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/18211
اخبار مرتبط

نظرات شما