آخرین خبر از آزمون وکالت ۹۹/آزمون کارشناسی رسمی یکماه به تعویق افتاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی بهادری جهرمی، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس در خصوص آزمون کارشناسی رسمی گفت: به واسطه کرونا، آزمون را مجبور هستیم با تاخیر برگزار کنیم.

وی افزود: چون زمان جدید هنوز مشخص نشده است، نمی‌توانیم زمان را اعلام کنیم اما احتمالا یک ماه آزمون عقب خواهد افتاد.

بهادری جهرمی گفت: ثبت نام مجددی را بعد از بحران کرونا برای کسانی که موفق نشدند برای آزمون کارشناسان رسمی ثبت نام کنند خواهیم داشت.

رییس مرکز امور وکلای قوه قضائیه تصریح کرد: اصلاحاتی را متعاقب بازخوردهایی که گرفتیم در آزمون در حوزه احراز شرایط در ثبت نام برای آزمون و حوزه‌های مرتبط با آن خواهیم داشت.

**برگزاری آزمون وکالت در نیمه اول سال۹۹

وی گفت: در نیمه اول سال، آزمون وکالت سال 99 را خواهیم داشت چراکه برنامه‌ریزی مرکز این است امسال آزمون وکالت را زودتر از سال گذشته برگزار کنیم.

رییس مرکز وکلا افزود: کارآموزان وکالت سال 96 دوره اختبارشان رسیده، مقدمات‌شان را شروع کردیم. به محض اینکه استعلامات برسد، حتی اگر بحران کرونا تمام نشده باشد، ما به صورت مجازی آموزش را شروع می‌کنیم که آن‌ها معطل نشوند. 
وی افزود: ما تا زمانی که در مرکز هستیم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با همکاری وکلا و مشاوران که کل امور به خودشان واگذار شده با سرعت تمام در جهت تحولی که قوه قضائیه دارد می‌رود حرکت کنیم و نقش مرکز را نه تنها در حوزه کارشناسی و وکالت، بلکه در سایر حوزه‌ها تسری خواهیم داد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18267
کلیدواژه: آخرین خبر تعویق
اخبار مرتبط

نظرات شما