اجرای رژه «مدافعان وطن، یاوران سلامت» از سوی یگان‌های ارتش در قم

ارشد ارتش جمهوری اسلامی در قم گفت: همزمان با ۲۹ فروردین ماه روز ارتش، رژه خدمت «مدافعان وطن، یاوران سلامت» و با شرکت ادوات و تجهیزات نیروی زمینی ارتش برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

سرهنگ شمسعلی اسدی عصر سه شنبه در گفت وگویی، ادامه داد: این مراسم روز جمعه ۲۹ فروردین از ساعت ۱۰ صبح با حضور امیر سرتیپ «جلالی نسب» فرمانده قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در استان های قم و گیلان در حدفاصل بلوار شهید محمد منتطری(بهار) تا خیابان شبستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: یگان های شرکت کننده در این مراسم پس از این آیین، جهت ضدعفونی و میکروب زدایی معابر و فضاهای شهری به نقاط مختلف شهر اعزام می شوند.

سرهنگ اسدی، در قم با اشاره به برنامه های گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش در قم ابراز کرد: برنامه های این روز بر محور پاسداشت رشادت های ارتش بخصوص نیروی زمینی پیش بینی شده است و روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری توسط یگان های منتخب این نیرو در قم اجرا می شود.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) با اشاره به احرای ۲۰۰ برنامه مختلف به مناسبت روز ارتش گفت: این برنامه ها شامل برنامه های فرهنگی، اجتماعی و نظامی است که به طور مستقل از سوی ارتش و یا با مشارکت ارتش، سپاه، بسیج، گروه های جهادی، شهرداری و دیگر دستگاه ها و نهادهای استان برنامه ریزی شده و با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی ضدکرونایی اجرا می شود.

اسدی عنوان کرد: روز پنجشنبه ۲۸ فروردین، آیین ادای احترام به مزار شهدا توسط نیروهای ارتش به صورت برنامه ضدعفونی محوطه پیرامونی گلزارهای شهدای قم صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی بین خانواده های کارکنان ارتش در فضای مجازی، انتخاب بهترین عکس های مردمی از اقدامات ارتش، تجلیل از نفرات برتر ارتش در استان و نیز تجلیل از ۶۰ شهید فروردین ماه ارتش بخش دیگری از برنامه های ویژه گرامیداشت روز ۲۹ فروردین در قم خواهد بود.

ارشد آجا در استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه مبارزه با ویروس بیماری کوید۱۹، تحقق دو هدف عمده و مهم را محور فعالیت های ارتش در این زمینه خواند و ادامه داد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، باید تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کرد، لذا دو هدف عمل به منویات فرمانده کل قوا و نیز کنترل شیوع کرونا اساس فعالیت های ارتش در استان در این ایام بخصوص روز ارتش خواهد بود.

وی افزود: یگان های ارتش از ۱۳ اسفند ۹۸ در پنج بخش ایجاد پست های کنترل خودروها در وردی شهرها، برپایی ایستگاه سیار پایش سلامت و تب سنجی در ۳۰ نقطه مهم شهر، ضدعفونی معابر و فضاهای شهری و خودروهای ورودی به قم، ایجاد نقاهتگاه بهبودیافتگان کرونایی با ۲۰۰ تخت و ایجاد بیمارستان سیار مجهز با ۵۰ تخت در پردیسان و تشکیل قرارگاه های جهادی ضدعفونی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم به ارائه خدمت پرداختند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18388
اخبار مرتبط

نظرات شما