گفتگوی قم فردا با سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارتش برای تقویت توان دفاعی کشور و انقلاب اسلامی لحظه ای درنگ نکرده است/ارتش همراه با انقلاب رشد کرد

امیر سرتیپ تقی‌خانی، سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ارتش همراه با انقلاب رشد کرد و به درجات متعالی رسید، گفت: ارتش برای تقویت بنیه دفاعی کشور و انقلاب اسلامی لحظه‌ای درنگ نکرده است و همیشه در تلاش است.

 امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتش ، اظهار داشت:  ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از 4دهه عمر پربرکت انقلاب همراه با انقلاب رشد کرد و به درجات متعالی رسید.
وی ادامه داد: ارتش نمونه‌های بسیاری از الگوهای مختلف را در حوزه‌های انسانی و در حوزه‌های ارتقا توان رزمی و تقویت بنیان و پایه‌های انقلاب اسلامی به کشور و مردم هدیه کرد که می‌توان به شهید صیاد، نامجو، بابایی، ستاری، سربازان گمنام شهید و همه عزیزانی که در این سال‌ها نقش‌آفرین بودند اشاره کرد.
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم بیش از 48هزار شهید و بیش از 200هزار جانباز در طول این چهار دهه در تثبیت انقلاب اسلامی و در استمرار این انقلاب و شکوهمندی و اقتدار انقلاب اسلامی بسیار مؤثر بوده است.
وی خاطرنشان کرد:  در طول این سال‌ها ارتش بعد از دفاع مقدس هم در حوزه آبادانی و سازندگی کشور نقش‌آفرین بوده است و تلاش کرد است از پاک‌سازی میادین مین و حضور در کمک‌رسانی تا آموزش‌های مختلف نقش مؤثری داشته باشد.
امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی در ادامه افزود: درواقع ارتش برای تقویت بنیه دفاعی کشور و انقلاب اسلامی لحظه‌ای درنگ نکرده است و همیشه در تلاش است.
وی اضافه کرد: سالیان سال این مسئله را ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف این مسئله را نشان داده است.
معاون فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ابراز داشت: ارتش با برگزاری رزمایش‌های متعدد قدرت نظامی و دفاعی را بالابرده است، با حضور مؤثر در مرزها امنیت مرزها را تقویت کرده است و در اتفاقاتی که در کشور رخ‌داده است از سال‌های گذشته تا کنون توانسته مؤثر باشد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر هم ارتش در حوزه بحرانی که برای کشور پیش‌آمده است به شکل بسیار مؤثر با اختصاص بیمارستان، ایجاد تخت‌های نقاهتگاهی ، ضدعفونی معابر ، ایجاد ایستگاه‌های پایش سلامت و رزمایش دفاع بیولوژیک و ادامه این رزمایش در روز ارتش با عنوان رژه خدمت حضور پیداکرده است.

انتهای پیام/
گالری عکس
http://qomefarda.ir/18441
اخبار مرتبط

نظرات شما