تاکید بر لزوم خدمت صادقانه به مردم / حس برادری ، اخوت و ایثار در ناجا یک فرهنگ است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در بیست و چهارمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران ناجا (ویدئو کنفرانسی) اظهار داشت: امروز حس برادری ، اخوت و ایثار در نیروی انتظامی جاری و ساری و به مثابه یک فرهنگ است .

وی افزود: در نیروی عظیم انتظامی همه نیروها اعم از فرماندهان، کارکنان، سربازان و درجه داران برادرانه برای پیشبرد ماموریت های سازمانی تلاش و ایثار می کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر لزوم خدمت صادقانه به مردم، خاطر نشان کرد: ما باید فرصت خدمتگزاری را قدر و توفیق بدانیم و از تک تک لحظات برای خدمات دهی به مردم و انجام درست وظایف بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه مردم از عملکرد نیروی انتظامی رضایت دارند و در عین حال قدردان خادمان خود هستند؛ تصریح کرد: ناجا امروز یک نیروی ولایی و جهادی است و مدال پرافتخار رضایت فرماندهی معزز کل قوا را داراست.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با قدردانی از مجاهدت و تلاش های سبزپوشان ناجا، بیان کرد: در هر شرایطی باید خداوند را در نظر بگیریم و با تسلط بر نفس به ایفای نقش بپردازیم؛ ان شاء الله که این روحیه جهادی توام با معنویت و اخلاق روز به روز در نیروی انتظامی تقویت شود.

انتهای پیام/

http://qomefarda.ir/18628
کلیدواژه: تاکید مردم ایثار
اخبار مرتبط

نظرات شما