بارش باران به‌صورت متناوب در قم ادامه دارد

رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی قم گفت: با گسترش فعالیت موج بارشی،‌ به‌تدریج تمام مناطق استان متاثر از این سامانه قرار می‌گیرد به‌گونه‌ای که پیش‌بینی می‌شود بارش باران و رگبار رعدوبرق به‌صورت متناوب در استان ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدرضا قاضی  با اشاره به آخرین نقشه‌های هواشناسی افزود: پیش‌بینی می‌شود بارش باران، ‌رعد  برق و وزش شدید باد در اکثر مناطق استان تا امشب ادامه داشته باشد.

وی بابیان این‌که سرعت شدید باد یکی از مهم‌ترین پدیده هواشناسی ۲۴ ساعت آینده است گفت: پیش‌بینی می‌شود که بیشینه سرعت باد برای امروز به ۸۰ کیلومتر بر ساعت برسد ضمن این‌که با کاهش تدریجی فعالیت این سامانه سرعت باد نیز در روز دوشنبه به ۶۵ کیلومتر بر ساعت کاهش یابد.

رییس گروه پیش‌بینی هواشناسی قم، ادامه داد: پیش‌ازاین سازمان هواشناسی قم نسبت به‌شدت بارندگی‌ها هشدارهای لازم را صادر کرده است و برای استان قم از روز پنجشنبه هفته گذشته تا امروز وضعیت زرد اعلام کرده بود.

وی بابیان این‌که بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی از اواخر هفته جاری، سامانه بارشی جدید قم را متاثر می‌کند گفت: این سامانه که در روزهای آینده وارد کشور شده و اواخر هفته قم را نیز متاثر می‌کند،‌از سامانه‌ای که در این روزها در استان فعال است،‌ قوی‌تر و پر بارش تر است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18850
اخبار مرتبط

نظرات شما