معاون سیاسی سپاه پاسداران در گفتگو با قم فردا:

ماهواره نور محاسبات و معادلات دشمنان را تغییر داد/ ماهواره نور سطح قدرت بازدارندگی دفاعی ایران را ارتقا داد

سردار جوانی معاون سیاسی سپاه با اشاره به اینکه پرتاب ماهواره نور یک تحول راهبردی در عرصه دفاعی امنیتی ایران است، گفت: قطعا قرار گرفتن ماهواره نور در مدار زمین محاسبات و معادلات دشمنان را تغییر خواهد داد.

سردار یدالله جوانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به موفقیت پرتاب ماهواره نور و قرار گرفتن در مدار زمین، اظهار داشت: پرتاپ ماهواره نور و قرار گرفتن موفقیت آمیز آن در مدار زمین در واقع یک تحول راهبردی در عرصه دفاعی امنیتی جمهوری اسلامی است.

ماهواره نور سطح قدرت بازدارندگی دفاعی ایران را ارتقا داد
وی ادامه داد: این ماهواره سطح قدرت بازدارندگی دفاعی نظامی جمهوری اسلامی ایران را در برابر هر نوع تهدیدی ارتقاء بخشید.
معاون سیاسی سپاه پاسداران بیان داشت: پیامی که این دستاورد راهبردی برای همگان دارد این است که جمهوری اسلامی وارد عرصه فضایی شده است.
وی اضافه کرد:  ایران علاوه بر اینکه یک قدرت منطقه ای است وارد عرصه فضایی هم شده و در مقابل فشارهای قدرت های سلطه گر در این چهل سال ایستاده است و امروز تبدیل به یک قدرت بین المللی شده است.

دانش و فناوری حضور در باشگاه فضایی کاملا بومی است
سردار جوانی با اشاره به اینکه ورود به فضا یکی از مولفه های تبدیل شدن به قدرت بین المللی است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران کشوری است که در فضا حضور پیدا کرده است و این مسیر قدرت یابی در باشگاه فضایی را با شتاب طی خواهد کرد چرا که آن دانش و فناوری که ایران را به این موفقیت بزرگ و راهبردی رساند کاملا بومی است.
وی اضافه کرد: ایران در عرصه هایی مانند موشکی هم در یک مسیر پرشتاب قرار دارد و این مسیر پرشتاب در واقع نقطه آغازی است که جمهوری اسلامی بتواند روز به روز موقعیت خود را در فضا تحکیم کند و دستاوردهای بیشتری را بدست بیاورد.

ماهواره نور محاسبات و معادلات دشمنان را تغییر داد
معاون سیاسی سپاه تاکید کرد: قطعا قرار گرفتن ماهواره نور در مدار زمین محاسبات و معادلات دشمنان را تغییر خواهد داد و دیگران باید جمهوری اسلامی را با یک نگاه واقع بینانه مورد ارزیابی قرار دهند.
وی تصریح کرد: مشکل دشمنان ایران در چهل سال گذشته این بود که هیچگاه ارزیابی واقعی از ملت و قدرت ملت ایران و قدرت نیروهای مسلح نداشته است.
سردار جوانی ادامه داد: دشمنان اگر ارزیابی دقیقی از سپاه پاسدارن داشتند هیچگاه این حماقت را مرتکب نمی شدند که سپاه را در بین گروه های تروریستی قرار دهند؛ اگر ارزیابی دقیقی از قدرت و اصالت ملت ایران داشتند هیچگاه ملت ما را تحت فشار ها و تحریم ها قرار نمی دادند.دشمنان تصور می کردند با این فشارها می توانند حرکت ملت ایران را متوقف کنند.

ماهواره نور نشان داد تحریم ها نتیجه عکس می دهد
وی خاطرنشان کرد: پرتاب موفق ماهواره نور به فضا و قرار گرفتن آن در مدار و عملیاتی شدن آن نشان می دهد که تمام این فشارها و تحریم ها نتیجه عکس داده است و ملت ایران با تکیه بر توانمندی هایی که در داخل دارد می تواند راه پیشرفت خود را تا رسیدن به قله های عزت و افتخار ادامه دهد.
معاون سیاسی سپاه با اشاره به پیام این ماهواره و دلگرمی آن برای دوستان، عنوان کرد:جمهوری اسلامی مبتنی بر آرمان انقلاب اسلامی که همان تمدن سازی اسلامی است با عزم و اراده در حال حرکت به سمت پایه گذاری تمدن اسلامی است.
وی ابراز داشت: ملت های آزادی خواهی، مستقل، مظلومین و مستضعفین که دوستداران انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستند با این دستاورد بزرگ ایران خوشحال تر و امیدوار تر می شوند به این که روزی آن ها هم به یک جایگاه مطلوبی خواهند رسید و سلطه سلطه گران از سر آنها رفع خواهد شد.

اصول، مبانی و سیاست های ایران تغییر نخواهد کرد
سردار جوانی ادامه داد: کسانی که در منطقه هستند و به نوعی با ملت ایران دشمنی دارند باید به این نکته توجه کنند که هرچه جمهوری اسلامی قدرت بیشتری پیدا کند اصول و مبانی و سیاست های اصلی آن تغییر نخواهد کرد.
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی در کنار ملت ها است و خواهان این است که شر قدرت های سلطه گر از منطقه کم شود و به نفع آنها است که از بیگانگانی که در منطقه نفوذ کرده اند رویگردان شوند و بدانند که منافع آنها و منافع ملت آنها در همسو شدن با جمهوری اسلامی و قرار گرفتن در کنار ملت های خود است.

روز به روز شکست ناپذیری ملت ایران تثبیت و مستحکم تر می شود
معاون سیاسی سپاه گفت:  پرتاب ماهواره نور این پیام را دارد که جمهوری اسلامی یک روند توسعه قدرت را دنبال می کند و این روند هرگز متوقف نخواهد شد و روز به روز شکست ناپذیری ملت ایران تثبیت و مستحکم تر می شود.
وی افزود: دشمنان ایران باید این پیام را به وضوح دریافت کنند کشور و ملتی که سالیان سال است در تحریم و فشار قرار دارد این گونه توانسته است به دستاوردهای بزرگی برسد و این دستاوردها نشان از توانمندی درونی این ملت است.
سردار جوانی در خاتمه تصریح کرد: ملتی که از درون استحکام دارد و توانمند است بدیهی است که هرگز تحت فشارها قد خم نخواهند کرد هرچند که فشار های حداکثری هم وجود داشته باشد.


انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/18885
اخبار مرتبط

نظرات شما