اپلیکیشن "پوز" با هدف توزیع صحیح و سریع کالا در قم راه‌اندازی شد

رئیس اتحادیه صنف بنکداران و عمده‌فروشان مواد غذائی قم گفت: اپلیکیشن پوز با همکاری اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان مواد غذائی در قم با هدف توزیع صحیح و سریع کالا راه‌اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید ابراهیم صحفی اظهار داشت: با توجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و جهت حفظ سلامت ویزیتور و بازاریابان تصمیم به نصب اپلیکیشن پوز کردیم.

وی افزود: اپلیکیشن "پوز" با نمایش تصاویر و کلیپ و مشخصات کامل و قیمت و تخفیفات کالاهای هر یک از پخش‌های مویرگی و بنکداری‌های تحت پوشش اتحادیه بنکداران قم، امکان انتخاب و ارسال سفارش کالا به همان پخش را در سریع‌ترین زمان فراهم می‌کند.

رئیس اتحادیه صنف بنکداران و عمده‌فروشان مواد غذائی قم با اشاره به مزایای اپلیکیشن "پوز" بیان کرد: سفارش کالا بر روی سیستم حسابداری پخش نمایش داده می‌شود تا نسبت به صدور فاکتور و ارسال کالا اقدام شود.

صحفی تصریح کرد: سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها می‌توانند با نصب اپلی کیشن "پوز" از بازار یا پلی استور و دریافت رمز از یکی از پخش‌های مواد غذائی در تمام ساعات شبانه‌روز و حتی ایام تعطیل نسبت به بررسی کالاها و ارسال سفارش خرید انواع مواد غذائی ، بهداشتی و ... اقدام کنند.

وی عنوان کرد: این اپلیکیشن با همکاری اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان مواد غذائی در قم با هدف توزیع صحیح و سریع کالا راه‌اندازی شده است. امیدواریم که با راه‌اندازی این اپ خیلی از مشکلات جهت انتخاب کالا و ارسال سفارش خرید کالا به بنکداران و پخش‌های مویرگی رفع شود و در کوتاه‌ترین زمان کالا تحویل واحدهای خورده فروشی شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/19068
اخبار مرتبط

نظرات شما