رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

مراقب شیوع بیمارهای واگیردار در قم باشیم

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن هشدار در خصوص شیوع بیمارهای واگیردار در این استان، گفت: در کنار مراقبت از شیوع کووید۱۹، باید مراقب باشیم تا دیگر بیماری‌های واگیردار نیز شیوع پیدا نکند و مرکز بهداشت استان هم بقیه تکالیف خود را انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدرضا قدیری در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا، همچنین افزود: باید مراقب فضای مجازی و شایعه‌های مطرح‌شده در این فضا بود، سازمان بهداشت جهانی برای ساماندهی فضای مجازی از شرکت‌های گوگل و فیس بوک کمک خواسته است.

وی شعار بهداشت جهانی در مبارزه با کووید ۱۹ را علم، همبستگی و پیداکردن راه حل دانست و یادآور شد: تمامی کارآزمایی های بالینی مصوب وزارت بهداشت در خصوص مقابله با کرونا ویروس در قم، در کنار دیگر اقدام‌های بهداشتی و درمانی در حال انجام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: بر اساس نظر سازمان بهداشت جهانی، نیاز نیست که از همگان تست کرونا گرفته شود، فقط کسانی که مشکوک بوده و علائم دارند و کسانی که با افراد مشکوک علائم دار در ارتباط هستند، باید تست کرونا بدهند.

وی در پایان بیان کرد: بیمارستان کامکار قم، به‌عنوان مرکز استقبال از بیماران علائم دار و مشکوک به کرونا، در خدمت‌رسانی به همشهریان همچنان آماده است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/19069
اخبار مرتبط

نظرات شما