رزمندگان جبهه مواسات در قم خوش درخشیدند

نماینده ولی فقیه در استان قم با تقدیر از خدمات و فعالیت های گروه‌های جهادی و قرارگاه‌ها گفت: الحمدلله رزمندگان جبهه مواسات در استان قم خوش درخشیدند و آینه‌دار نمایش عرصه‌های مجاهدت و خدمت رسانی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در پیام آیت الله سعیدی آمده است: از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا بار دیگر آزمونی سخت در برابر مردان و زنان کشور پهناور اسلامی ایران قرار گرفت که به خواست خدای بزرگ از آن سرافراز بیرون آمدند.

در این پیام افزوده شده است: جهان از شکوه ایثار و همدلی مجاهدان راه خدا در ایران اسلامی به وجد آمد و در روزگاری که مدعیان تمدن و تکنولوژی برای دریافت کوچکترین امکانات، مشغول غارت و چپاول یکدیگر بودند، جهادگران در این سرزمین پرشکوه سینه در برابر خطر سپر کرده بودند و مشغول خدمت رسانی به مردمی که ولی نعمتان این انقلاب هستند بودند.

در بخش دیگری از این پیام افزوده شده است: و در استانی که مفتخر به حضور نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) است ، شاهد حضور اقشار مختلف مردمی بودیم که وارد عمل شدند و بدون هیچ چشم‌داشت مادی؛ فقط و فقط برای رضایت خداوند متعال و آسایش هموطنان خود از جان و مال خود مضایقه نکردند.

در این پیام خاطرنشان شده است: نقطه اوج این شکوه و ایثار ماه مبارک رمضان بود که در لبیک به فرمایش ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) واژه مواسات در راه خدمت به محرومان و دردمندان این امت جلوه ای دیگر پیدا کرد و قرارگاه‌ها و گروه‌های جهادی و مردمی یکی پس از دیگری در کوی و برزن این استان مقدس آماده خدمت شدند.

در این پیام تصریح شده است: در ماهی که شاهد وفات بزرگ بانوی کریمه و یاور پیامبر گرامی اسلام حضرت ام البنین حضرت خدیجه (س) و مزین به نور ولادت کریم آل طه حضرت امام حسن مجتبی(ع) هستیم ،هزاران بسته و سبد کالا در سفره ای مزین به صفت مهربانی توزیع شد و سفره افطار اقشار ضعیف و آسیب دیدگان از این بیماری همه گیر مزین به احسان و لطف خیرین و نیکوکاران شد.

در این پیام خاطرنشان شده است: اینک که الحمدلله رزمندگان جبهه مواسات در استان قم خوش درخشیدند و آینه‌دار نمایش عرصه‌های مجاهدت و خدمت رسانی شدند بر خود لازم می‌دانم که با استعانت از نام پروردگار متعال تلاشهای خالصانه ایشان را ارج نهاده و موفقیت بیش از پیش قرارگاه‌های مواسات را در سایه سار لطف و عنایت حضرت امام زمان (عج) و تحت زعامت نایب ایشان حضرت آیت الله خامنه ای (ادام الله ظله) مسالت نمایم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/19073
اخبار مرتبط

نظرات شما