قدردانی آیت‌الله سعیدی از مجاهدت‌های امنیت‌ساز ناجا / "حجاب و عفاف"‌ ‌مطالبه اصلی مردم قم است

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) گفت: در دنیا به موضوع حجاب و عفاف اهمیت نمی‌دهند، اما در ایران و به‌خصوص قم این موضوع از مطالبات اصلی مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده ناجا با وی در قم، با قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاش فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی، اظهار داشت: مردم، قدرشناس زحمات شما در حوزه تأمین نظم و امنیت و نیز ارائه خدمات شایسته به هم‌وطنان در مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان ایران نسبت به‌کل جهان فرق دارند، گفت: در نظام ما مردم به مسئولان باور و اعتماد دارند اما در سایر کشورها این‌گونه نیست، در مبحث کرونا کشورهای دیگر با وجود داشتن امکانات به عوارض این بیماری مبتلا شده و آسیب زیادی دیدند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، با اشاره به اینکه در کشور ما بحث ولایت مطرح است و مردم و مسئولان مطیع امر ولایت‌فقیه هستند، افزود:در ایران کار نیروی انتظامی صرفاً کار پلیسی مانند سایر کشورها نیست.

وی با تصریح اینکه در دنیا به موضوع حجاب و عفاف اهمیت نمی‌دهند، اما در ایران و به‌خصوص قم این موضوع از مطالبات اصلی مردم است، اضافه کرد: انتظار ما هماهنگ بودن مسئولان برای تحقق این امربر اساس مبانی اسلامی بوده و این موضوع یکی از آسیب‌هایی است که دنیا را تهدید می‌کند.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه مردم درصحنه‌های مختلف در کنار مسئولان حضور داشتند، عنوان کرد: مردم با وجود تحمل سختی‌ها همراهی کردند تا تنشی ایجاد نشود که باید قدردان آن‌ها بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با 2 بال یعنی عزت و اقتدار و درعین‌حال محبت و مهربانی در اجرای مأموریت‌ها خوش درخشیده است، تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف مأموریتی باید قوی و مقتدر وارد شد اینکه در نیروهای مسلح، شخصی همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به این محبوبیت در دنیا رسید به دلیل این است که درد دین داشت و عزتش از خدا بود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/19224
اخبار مرتبط

نظرات شما