مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان قم مطرح کرد:

توزیع 14 هزار بسته معیشتی با اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی در قم

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم از توزیع 14 هزار بسته معیشتی با اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمود داودآبادی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه به لطف الهی و پس از تأکیدات مقام معظم رهبری، رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه موجب یک حرکت عظیم مردمی در راستای کمک به حل مشکلات معیشتی محرومان و مستضعفان جامعه شد، اظهار کرد: در مرحله دوم برگزاری این رزمایش در سطح استان قم که از شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز شده و تا شب‌های قدر ادامه دارد، مجموعاً حدود 14 هزار بسته میان خانواده‌های محروم و نیازمند توزیع می‌شود.

وی افزود: بخشی از این بسته‌ها، اهدایی از سوی سپاه و بسیج و بخش دیگر مربوط به کمک‌های مردمی و خیرین است که گروه‌های جهادی نواحی مقاومت بسیج استان همچنین رده‌ها و اقشار بسیج، آن‌ها را بسته بندی و میان جامعه هدف توزیع می‌کنند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: برای کاستن از حجم مشکلات معیشتی اقشار ضعیف و مستند استان باید این همدلی‌های مؤمنانه کماکان ادامه داشته باشد و بسیج سازندگی سپاه استان در این راستا از همه ظرفیت‌های خود برای استمرار این حرکت مبارک تا پایان ماه رمضان استفاده خواهد کرد.

وی بیان کرد: به یاری خدای متعال پس از شب‌های قدر تا پایان ماه ضیافت الهی نیز مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه در سطح استان و با مشارکت جدی نواحی و رده‌های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/19492
اخبار مرتبط

نظرات شما