نگاهی به فعالیت های خیریه درمانگاه امام صادق(ع)

درمانگاه خیریه امام صادق(ع) با سابقه ای بیش از بیست سال در ارائه خدمات درمانی به مردم استان بارها عنوان درمانگاه نمونه استانی را دریافت کرده است و با پیشرفته ترین دستگاه ها در امر درمان ارائه خدمت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، درمانگاه خیریه شبانه روزی امام صادق(ع) یکی از درمانگاه های نمونه استانی است که از سوی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان های بیمه گربارها به رتبه درمانگاه نمونه استانی رسیده و با تعرفه ای کاملا خیریه در خدمت کلیه مراجعین قرار دارد.
این مرکزبا 200نفر کادر پزشکی و پیراپزشکی و سرجمع 250نفر پرسنل سالانه پاسخگوی 360هزار مراجعه کننده است. این درمانگاه با 4هزار متر مربع زیربنا در پنج طبقه با بخش های مختلف در منطقه محروم نیروگاه به عنوان یکی از بزرگترین و جامعه ترین مراکز درمانی غیر بیمارستانی ایران در حال خدمات دهی است.
ازطرفی این درمانگاه در 6 واحد و بخش در حال فعالیت است که یکی از این بخش ها انواع ویزیت های سرپایی تخصصی و فوق تخصصی اعم از ارتوپدی، گوش حلق و بینی، چشم، زنان و زایمان، جراح کلیه و مجاری ادراری، جراح عمومی، قلب، پوست، جراح اعصاب، طب فیزیکی، روانپزشکی، کودکان و برخی موارد دیگر می باشد.
دندانپزشکی، دندان سازی و لابراتوار دندانی و پزشک عمومی و اورژانس شبانه روزی از جمله دیگر بخش ها می باشد البته خدمات مددکاری که باهمکاری سازمان بهزیستی و انجمن صرع در این درمانگاه فعالیت می کند هم یکی دیگر از بخش های ارائه دهند خدمات به بیماران و مراجعین است.
یکی از بخش هایی دیگر که شاید این روزها بسیار شلوغ و مورد استفاده می باشد مرکز تصویربرداری مستقر در درمانگاه است که در پنج بخش فعال است. در این مرکز تصویربرداری ام آر آی با دستگاه بسیار پیشرفت زیمنس ماهانه بیش از 1300 ام آر آی انجام می شود.
همچنین انواع سی تی اسکن ها در این درمانگاه با دستگاه بسیار پیشرفته انجام می شود که از ابتدای شروع کرونا تا اواسط مرداد ماه بیش از 5هزار سی تی اسکن با تخفیف بسیار بالا انجام شده است که فقط در این بخش بیش از 6میلیارد ریال جهت کمک به تشخیص و درمان کرونای مراجعین تخفیف داده شده است.
البته در این مرکز تصویربرداری سونوگرافی سه بعدی، ماموگرافی، رادیولوژی دیجیتال و سنجش تراکم استخوان هم با دستگاه های به روز انجام می شود.
در درمانگاه خیریه امام صادق(ع) کمترین تعرفه خیریه در آزمایشگاه و پاتولوژی، فیزیوتراپی، اکوی قلب، نوار مغز، آندوسکوپی، ترک اعتیاد، مشاوره، کاردرمانی، گفتاردرمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، مامایی، جراحی سرپایی، ختنه، تزریقات، پانسمان، نوار قلب و برخی خدمات دیگر به صورت شبانه روزی به مراجعین با تجهیزات پیشرفت ارائه می شود.
همچنین در این مرکز کلاس های چگونه زیستن، دیابت، مشاوره تغذیه و برخی موارد دیگر هم آموزش داده می شود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/19655
اخبار مرتبط

نظرات شما