/ فیلم / عکس

لحظه وحشتناک ورود خودروی بدون راننده به وسط اتوبان!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، فراموش کاری راننده در کشیدن ترمز دستی صحنه‌ای دلهره آور را در یکی از اتوبان‌های شلوغ کشور تایلند رقم زد. با وجود اینکه این خودرو با حرکت رو به عقب وارد اتوبانی با پنج لاین شده بود، اما بدون وقوع حادثه‌ای ماجرا خاتمه یافت.

در حالی که پیش از ورود خودرو به داخل اتوبان تعداد زیادی وسیله نقلیه در حال عبور بودند، اما با رسیدن خودرو به داخل خیابان، به طرزی باورنکردنی اتوبان خلوت شد.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه نفس‌گیر را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که تعداد زیادی وسیله نقلیه در حال عبور از اتوبان هستند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد ناگهان خودروی آبی رنگ به سمت عقب حرکت کرده و وارد اتوبان می‌شود. در این لحظه هیچ خودرویی در لاین‌های نزدیک به این خودرو حرکت نمی‌کند.

تعدادی از وسایل نقیله از جمله کامیونت و موتورسیکلت که در لاین‌های دیگر در حرکت هستند به طرزی نفس‌گیر از کنار این خودرو رد می‌شوند. لحظاتی بعد و پس از برخورد خودرو به گارد ریل وسط اتوبان، رانندگان خودرو‌های عبوری ترمز کرده و توقف می‌کنند. در این حادثه به طور معجزه آسایی به کسی آسیب وارد نشد.

گفتنی است؛ این اتفاق در ساعت ۱۱.۳۰ دقیقه صبح روز ۵ آگوست رخ داد.

 


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/19668
اخبار مرتبط

نظرات شما