مراقب شیوه جدید کلاهبرداری از طریق پیش فروش واکسن کرونا باشید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،سرهنگ نصرتی رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی با اشاره به انتشار برخی آگهی‌ها در فضای مجازی با موضوع پیش فروش واکسن کرونا یا فروش دارو‌های مشابه داروی درمان کرونا گفت: به طور کلی و همانطور که بار‌ها  تاکید شده است، فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع بوده و با عاملان آن برابر قانون برخورد خواهد شد.

نصرتی افزود: از زمان شیوع کرونا در مواردی افراد سودجو با انتشار آگهی در فضای مجازی ادعای فروش دارو‌های ضد کرونا را داشتند که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی اضافه کرد: در بازجویی مشخص شده دارو تقلبی و جعلی بوده یا اصلا دارویی در کار نبوده و صرفا به قصد سودجویی و کلاهبرداری دست به چنین اقدامی زده اند.

نصرتی یادآور شد: اخیرا نیز با توجه به حساسیت افکار عمومی و خبر‌هایی که در مورد واکسن کرونا منتشر شده این احتمال وجود دارد افراد سودجو در پوشش پیش فروش واکسن، قصد کلاهبرداری داشته باشند که لازم است شهروندان هوشیار باشند و به هیچ عنوان اقدام به خرید دارو از فضای مجازی نکنند.چرا که چنین اقدامی خلاف قانون بوده و در صورت مشاهده اینگونه موارد،مراتب را به پلیس فتا اطلاع دهند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/19701
اخبار مرتبط

نظرات شما