مدیرعامل شرکت گاز استان قم:

رضایتمندی مشترکین از مهمترین اهداف شرکت است/برخورداری97درصدجمعیت شهری و روستایی استان از گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای گازرسانی نداریم، گفت: رضایتمندی مشترکین از مهمترین اهداف شرکت است و 97درصد از جمعیت شهری و روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علیرضا نصیری پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اشاره به اینکه استان قم اولین استان سبز کشور است، اظهار داشت: حدود 100درصد جمعیت شهری از گاز بهره مند هستند.
وی ادامه داد: استان قم حدود 161 روستا دارد که از این تعداد 149 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند و عملیات گاز رسانی هم در 12روستا در حال پیگیری است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به اینکه نرخ کل خانواره های شهری و روستایی گازدار در استان 97درصد است، گفت: تعداد علمک های گاز موجود در استان 176154 مورد است.
وی خاطرنشان کرد: تعداد مصرف کنندگان گاز در استان 386754 مورد سهم خانگی که سهم روستایی 7/7درصد؛ 23763 مورد سهم تجاری و عمومی می باشد.
نصیری عنوان داشت: تعداد شهرک های صنعتی فعال و بهره مند از گاز طبیعی در استان 14مورد است که در حال مطالعه برای گاز رسانی به دو شهرک گنجینه و الغدیر و گاز رسانی به فاز 4شهرک صنعتی شکوهیه و فاز 3 سلفچگان هستیم.
وی اضافه کرد: 2/71درصد از سبد استانی را در اختیار داریم که از میانگین کشوری بیشتر است که این سهم بیشتر به دلیل صعنت است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به اینکه امروز گاز محور توسعه در کشور است، گفت: امروز از کوچکترین قطعه مورد استفاده تا بزرگترین قطعات در داخل تولید می شود که این از افتخارات ما می باشد چرا که در 10سال گذشته 50درصد تجهیزات ساخت خارج بود.
وی افزود: رضایتمندی مشترکین از مهمترین اهداف شرکت است که در این جهت در سال 97 و 98رتبه دوم در کشور را در خدمت رسانی کسب کردیم.
نصیری با اشاره به ورود شرکت به دولت الکترونیک، گفت: از 22خدمت شرکت گاز 18خدمت به صورت تلفن همراه و یا دفاتر پست انجام می شود و نیاز نیست که مشترکین به شرکت مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: فرایند نصب کنتر بعد از گرفتن اشتراک در فصل زمستان حداکثر 5روز است و در تابستان در 48ساعت کنتر نصب می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به اینکه فرایند اتفاقات و امداد مکانیزه است، گفت: در قم 5هزار کیلومتر خط تغذیه  و توزیع گازداریم که برای جلوگیری از بروز اتفاقات و خطرات باید تجهیزات  را به روز کنیم و ماهانه آن را چک کنیم.
وی بیان داشت: امروز با توجه به افزایش قیمت ها اما هنوز هزینه اشتراک پذیری211هزارتومان است و افزایشی نداشته است. از طرفی هزینه گاز بها به صورت پلکانی می باشد و البته تعرفه گاز در تابستاان بیشتر و در زمستان به دلیل مصرف بالا کمتر است.
نصیری با اشاره به مسئله گاز رسانی در جمکران، تاکید کرد: هیچ محدودیتی برای گازرسانی نداریم. هیچ فردی، صنعتی و... در استان وجود ندارد که متقاضی گاز باشد و ما امکان ارائه نداشته باشیم.
وی افزود: در بیشتر قسمت های جمکران مشکل گاز رسانی نداریم فقط در دو کوچه مشکل است که منتظریم شهرداری نقشه تفصیلی را برای ما برساند که در این صورت در کمتر از یک ماه گاز کشی انجام خواهد شد.

 



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/19711
اخبار مرتبط

نظرات شما