یامین پور:

مشکلات معیشتی به رفتار و سیاست های دولت ربط دارد/نظام از برخی افراد دو پهلو و خواص آسیب می بیند

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه فتنه88 عمق کینه دشمنان را نشان داد، گفت: مشکلات امروز معیشتی مردم به رفتارها و سیاست های دولت بر میگردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، وحید یامین پور امشب بعد از نماز مغرب و عشا در ادامه سلسله نشست های دهه بصیرت با اشاره به اینکه حضرت آقا در فتنه 8توصیه هایی را به مردم دادند، اظهار داشت:فتنه 88 عمق کینه دشمن را نشان داد.
وی ادامه داد: آنچه در سال 88 رخداد به یکبار اتفاق نیفتاد، هر اتفاقی بی مقدمه نیست و هر اتفاقی می تواند مقدمه ای داشته باشد.
این تحلیل گر سیاسی با اشاره به اینکه جنس فتنه 88 حاصل جمع چند بیماری بود که کشور رابرای مدتی بستری کرد، گفت: یکی از دلایلی که برخی خواص در فتنه 88 ساکت ماندن و یا اگر حرفی زدن دو پهلو بود به دلیل  ترس از منافع شخصی بود.
وی بیان داشت: هرکسی و هر چهره سیاسی که صریح نیست و دو پهلو است ترسو میباشد و این ترس به دلیل منافع شخصی است و چنین شخصی نباید برای مردم تصمیم گیرباشد چرا که منافع همه مردم را به خطر می اندازد.
یامین پور با اشاره به اینکه این افراد از عوامل فتنه هستند، عنوان داشت: 9دی که مردم به خیابان آمدن و فتنه را زمین گیر کردن برخی از این افراد تازه شروع به حرف زدن و موضع گیری کردند.
وی اضافه کرد: برخی فکر میکنند فتنه 88 یک انحراف فکری بود؛در این فتنه آمریکایی ها حمایت کردند اما آنها از این فتنه بیشتر بهره برداری کردن تا هزینه  کنند پس این فتنه صرفا امنیتی نبود بلکه ریشه های فرهنگی هم دارد.
یامین پور با تاکید بر اینکه فتنه 88 حال جمع انواع بیماری ها بود، افزود:از ابتدای انقلاب تا به امروز دشمنان مدعی بودند  که جمهوری اسلامی مشروعیت ندارد، اگر میزان پشتیبانی و اعتبار نظام پایین بیاید نظام دچار فروپاشی می شود ، دشمن ما همیشه ادعا دارد که نظام مشروعیت ندارد و می گوید نظام به زور برپاست.
وی ادامه داد: در فتنه 88 فتنگران هشت ماه هر کاری خواستند کردند و تا اینکه به پرچم امام حسین(ع) بی حرمت شد و مردم به خیابان آمدند، یکی از دلایل آشوب در 88 این بود که دوباره شعارهای انقلابی ، محرومیت نوازی و اشرافیت ستیزی رای نیاورد، لیبرال ها نمی توانستند این را ببینند و افرادی مانند کروبی و خاتمی و.... حاضر بودند کشور و نظام را نابود کنند تا چنین اتفاقی رخ ندهد.
این مجری برنامه جهان آرا با اشاره به اینکه نارضایتی از وضع معیشتی به سیاست ها و رفتارها و تشخیص دولت بر میگردد ، به تصمیم گران فعلی ربط دارد ،گفت: چرا آقای روحانی مسائل کوچک را به مشکلات بزرگ تبدیل میکند و برای فراگیری،  مسائل را به رفراندوم ربط می دهد.
وی افزود: دولت برای اینکه بگوید کنترل و حل مسایل کشور به دولت ربطی ندارد مسایل را به مسایل دیگری ربط می دهد، این مسئله  اگر خیانت نباشد رذالت می باشد؛ مبنای انقلاب اسلامی هیچ وقت بر شانه خواص نبوده و نیست و این بار انقلاب بر دوش مردم است.
یامین پور ادامه داد: انقلاب اسلامی امر مقدس است و کسانی که مشکل دارن ریزش خواهند کرد و انقلاب اهل فساد را پس خواهد زد و آنها نمی توانند انقلاب را همراهی کنند، این دورویی و دو پهلویی یک روز بیرون خواهد زد حتی اگر کسی ده ها عکس با امام خمینی داشته باشد.
وی گفت:این انقلاب توقف نخواهد داشت، جمهوری اسلامی بخاطر خواص و برخی  افراد دو پهلو آسیب پذیر است؛ نظام تا زمانی معتبر است و پشتیبانی مردم را خواهد داشت که  اراده مبارزه با مفسدان داشته باشد نه اینکه افراد مفسد بالاتر بروند.
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه سال آینده سال دشواری است و دشمنان تصمیم گرفته اند کار نظام را یکسره کنند چرا که دشمنان خود را در لبه پرتگاه می بینند، خاطرنشان شد: مثلث کثیف بن سلمان، نتانیاهو و ترامپ  تصمیم بر فشار بر ایران را گرفته اند، اگر هنوز مردم نظام را مقدس بدانند کاری مانند دفاع مقدس خواهند کرد

وی افزود: دشمن همیشه با ما دشمنی کرده است اما وقتی ما مقتدرترین شدیم آنها کوتاه آمدند اما وقتی ضعف نشان دادیم دشمن جلوتر آمد.


انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/2014
کلیدواژه: ترامپ عربستان فتنه
اخبار مرتبط

نظرات شما