خانه احزاب در حال رایزنی با شهرداری و شورای شهر تهران برای کوچ از خانه «شعبان بی‌مخ»

اعضای شورای مرکزی خانه احزاب ایران با رایزنی‌هایی که با شهرداری و شورای شهر داشته بنا دارد از ساختمان فعلی که معروف به خانه شعبان بی‌مخ است کوچ کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اعضای شورای مرکز خانه احزاب ایران مجدداً در آستانه تشکیل دوره هفتم این تشکل صنفی بنا دارند که از ساختمان فعلی که معروف به ساختمان شعبان بی‌مخ است کوچ کنند.

حسین کنعانی‌مقدم رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس در همین رابطه گفت خانه احزاب ایران برای در اختیار داشتن ساختمان مناسب مذاکراتی با شهرداری و شورای شهر داشته و قرار نیز شده که بودجه‌ای در این خصوص در اختیار خانه احزاب ایران قرار داده شود.کنعانی‌مقدم می‌گوید هنوز جای مناسبی را پیدا نکرده‌ایم.

گفته می‌شود که مجدداً ساختمان و سالن پارک ورشو به خانه احزاب ایران از سوی شهرداری ایران پیشنهاد شده که کنعانی‌مقدم می‌گوید که بله سالنی در پارک ورشو برای جلسات و اجلاسیه‌ها پیشنهاد شده اما ساختمانی هنوز پیشنهاد نشده است.

به گزارش فارس، خانه احزاب ایران هم اکنون دوره ششم خود را پشت سر گذاشته و در آستانه آغاز دوره هفتم است که قرار است 5 بهمن ماه سال جاری مجمع عمومی آن برگزار شود.

حسین کمالی دبیرکل حزب اصلاح‌طلب اسلامی کار سیاست خانه احزاب را برای سال سوم دوره ششم بر عهده دارد.

با برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب مجددا رؤسای هر سه فراکسیون اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقلین به مدت یکسال برای دوره هفتم ریاست را در اختیار خواهند داشت چرا که ریاست این تشکل صنفی دوره‌‌ای است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/2020
اخبار مرتبط

نظرات شما