اختصاص 3 بیمارستان به بیماران کرونایی در قم

در جلسه اضطراری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با روسای بیمارستان‌های استان قم 3 بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم امروز جمعه به‌واسطه گسترش و شیوع مجدد ویروس کرونا در قم و اشغال تخت‌های بیمارستانی، جلسه اضطراری با روسای بیمارستان‌ها و با حضور دکتر پرهام معاون درمان دانشگاه، برگزار کرد.
در این جلسه بر بهبود ارتقا و افزایش تخت‌های بیمارستانی ویژه مبتلایان به کرونا تأکید و مقرر شد تا بیمارستان فرقانی به‌صورت کامل در کنار بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) و کامکار در اختیار مبتلایان به کرونا باشد.
همچنین آمادگی بیمارستان امام رضا (ع) موردبررسی قرار گرفت و مقرر شد تا این بیمارستان هم در صورت پر شدن آن سه بیمارستان نسبت به پذیرش بیماران کرونایی اقدام کند
علاوه بر این در این جلسه بر تقویت تیم پزشکی و متخصصان تأکید شد تا حمایت‌های لازم از آن‌ها صورت بگیرد.
در روزهای اخیر میزان مبتلایان به بیماری کرونا در قم افزایش چشمگیری داشت به‌طوری‌که در ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به بیست و هشتم شهریورماه، 179 نفر پذیرش اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا شدند که در این میان ۱۱۴ نفر در بخش‌ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان‌ها بستری شدند.
 این در حالی است که در حال حاضر ۶۳۱ نفر بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها بوده که حال ۱۰۵ نفر آن‌ها وخیم است ،علاوه بر این در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر کرونا مثبت جان خود را از دست دادند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/20362
اخبار مرتبط

نظرات شما