مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم:

20 هزار مترمربع دیوارنگاری در قم اجراشده است/فاز دوم دیوارنگاره حضرت خدیجه(س) به‌زودی آغاز می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: در مورد دیوارنگاری، بالغ‌بر 20 هزار مترمربع دیوارنگاری در قم توسط طراحان فاخر انجام‌شده است.

سید محمد موسوی‌منش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره توجه ویژه به دیوارنگاری در سطح شهر اظهار داشت: در مورد دیوارنگاری، بالغ‌بر 20 هزار مترمربع دیوارنگاری در قم توسط طراحان فاخر انجام‌شده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه نقاشی شهدا در سطح شهر نیز گفت: در حوزه نقاشی چهره شهدا اتفاقات خوبی همچون نقاشی چهره خلبان شهید اکبری از مفاخر شهدای قم، شهید زین‌الدین و شهید حججی رقم خورده است، در حوزه مراجع چهره آیت‌الله بهجت را طراحی کرده‌ایم و در بخش ایجاد و احیا نیز امسال برنامه‌هایی داریم.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم عنوان کرد: در قم نمونه فاخری کار شده که دیوارنگاره سفال برجسته در سطح کشور و غرب آسیا به‌عنوان بزرگ‌ترین اثر شناخته می‌شود که در مورد حضرت خدیجه(س) است که روایات گرافیکی و هنری توسط استاد غافله باشی از هنرمندان فاخر به شمار می‌رود و فاز دوم در دست اقدام است.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه کاشی نیز کاشی هفت‌رنگ در تونل غدیر با موضوع شهر علوی یکی از آثار زیباست و در حوزه بتن برجسته‌کارهای خوبی انجام‌شده و ورودی شهر در دستور کاراست، همچنین ورودی 72 تن نورپردازی و نقش برجسته آن به اتمام رسیده و ورودی فاخر و خوبی در دست اقدام داریم.
وی ادامه داد: همچنین در خصوص دیوارنگاره‌ها یکی از موضوعات مهم، نقاشی مدارس است که در قم آغازشده است.
انتهای پیام/

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/20432
اخبار مرتبط

نظرات شما