تصاویر منتشر نشده از رزمندگان قمی دفاع مقدس

مردم شهر قم در طول 8 سال دفاع مقدس بیش از 4 هزار و 345 شهید تقدیم نظام و انقلاب کردند و نشان دادند در ایثار و شهادت هم به‌مانند انقلاب در صف اول قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شهریورماه سال 59 درحالی‌که انقلاب اسلامی ایران دومین سالگرد پیروزی خود را جشن نگرفته بود که جنگ تحمیلی 8 ساله علیه کشورمان شروع شد.

درواقع این جنگ درزمانی رخ دا که هنوز پایه‌های انقلاب محکم نشده بود اما بااین‌وجود ولایت مداری و امام شناسی ملت ایران در کنار هدایت‌های بی‌نظیر امام خمینی (ره) این توطئه دشمنان را دفع کرد.

به‌هرحال جنگ تحمیلی 8 سال به طول کشید و در این مدت جوانان بسیار زیادی برای دفاع از سرزمین و ناموس کشور بافرمان امام خمینی (ره) روانه جبهه‌های جنگ شدند.

 مردم شهر قم در طول 8 سال بیش از 4 هزار و 345 شهید تقدیم نظام و انقلاب کردند و نشان دادند در ایثار و شهادت هم به‌مانند انقلاب در صف اول قرار دارند در ادامه تصاویر منتشر نشده رزمندگان قم را ببینید که با جان و دل از میهن اسلامی دفاع کردند.

کنگره ملی شهدای استان قم به منظور بزرگداشت ۶ هزار شهید استان قم و با شعار «قم، سرآمد شهادت و سرافزاری» در آینده نزدیک برگزار خواهد شد که فرصت خوبی برای معرفی ایثارگری‌ها و جان فشانی‌های شهدای لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) در بعد ملی  است.

معرفی پیشکسوتان دفاع مقدس اعم از رزمندگان، جانبازان و آزادگان به منظور حضور در اجلاسیه کنگره، تشکیل گروه‌های پنج نفره برای دیدار با خانواده‌های شهدای استان، تنظیم جدول زمانبندی جهت حضور در منازل شهدا و جانبازان ،تدوین کتاب رزمندگان، خاطرات گردان‌ها و واحدها و فرماندهان، برگزاری شب خاطره در مناطق مختلف استان و سازماندهی تمامی رزمندگان بر اساس گردان‌ها و واحدهای دوران دفاع مقدس از جمله برنامه های کنگره ملی شهدای استان قم است.


خروجی رودخانه دز مهرماه سال63 آمادگی برای عملیات بدر


آموزش قایقرانی بیسیم چی های مخابرات لشکر 17 علی بن ابی طالب علیه السلام



عکس یادگاری رزمندگان قم در ساحل رودخانه دز


گروه سرود سپاه قم در میدان آستانه مراسم روز پاسدار سال 63 و حضور آیت الله یزدی به عنوان سخنران مراسم


عکس یادگاری پایان دوره مخابرات خرداد سال 63 پادگان 19دی


سنگر بهداری عملیات محرم،  رزمندگان قمی در حال صرف چای


سنگر استراحت نیروهای مخابرات لشکر 17 حین عملیات کربلای یک و آزادی مهران تیر سال 63


اسکله رودخانه دز_ آموزش رزمندگان قم برای بلم رانی و سکانداری


سنگر بهداری و شهید محمد علوی فرمانده بهداری لشکر 17 علی بن ابی طالب علیه السلام


عکس یادگاری رزمندگان قم در مقر انرژی اتمی_دارخوین_ ساحل کارون سال 63

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/20499
اخبار مرتبط

نظرات شما