جنگ سخت یک مدافع سلامت با کرونا؛ پرستاری که بعد از ۱۰ روز کمای کرونایی بیدار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پرستاری که از کودکی علاقه داشت پرستار شود، اکنون در بیمارستان شهید بهشتی بابل مشغول به کار است، او با ۱۵ سال سابقه کاری به ویروس کرونا مبتلا شد، اما توانست نجات پیدا کند.

به گفته پزشکان این پرستار ۱۰ روز در کمای کرونایی رفته و امید به زندگی اش با توجه به درگیری ۹۰ درصد به حداقل رسیده بود اما با تلاش کادر درمان امید به زندگی این پرستار روند صعودی پیدا کرد. تب ۴۰ درجه، ضعف و بی حالی شدید، بی اشتهایی به غذا و درد عضلانی از جمله علائم بروز ابتلا به ویروس کرونا در این فرد پرستار بود.

کادر درمان به خصوص پرستاران ۷ ماه است برای حفظ سلامت جسمانی دیگران و تمام شدن هر چه زودتر ویروس کرونا خانواده‌های خود را ندیده اند و همواره در تلاش هستند تا نکات بهداشتی را گوشزد کنند و توصیه آن‌ها این است که رعایت این موارد شانس ابتلا به ویروس کرونا را کاهش خواهد داد.

حفظ فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و ... تاثیر ۱۰۰ درصدی در کاهش ابتلا به این بیماری دارد. از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۱۶۷ نفر از اعضای کادر درمان کشور با مبتلا شدن به این بیماری به درجه بالا شهادت نائل شدند. این روز‌ها کادر درمان بیمارستان‌ها نیاز به همراهی دارند؛ چرا که موج سوم کووید ۱۹ شدید‌تر از دو موج قبلی خواهد بود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/20549
اخبار مرتبط

نظرات شما