ذوالنور در در گفتگو با قم فردا خبر داد:

بررسی پرداخت ۱میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی به وزارت بهداشت در جلسه هفته آینده کمیسیون امنیت ملی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پرداخت ۱میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی به وزارت بهداشت در جلسه هفته آینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان بررسی خواهد شد.


حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور وی با اشاره به عدم پرداخت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی به وزارت بهداشت توسط دولت در گفتگو با خبرنگار
پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار کرد: در خصوص این مسئله باید بررسی انجام شود و به نتیجه برسیم در هفته آینده جلسه برگزار خواهیم کرد و مسئولین ذیربط را دعوت خواهیم کرد تا در خصوص این مسئله توضیح دهند اکنون بدون بررسی نمی‌توانیم در خصوص این مسئله اظهار نظر داشته باشیم.

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: پیگیری برگزاری جلسه هستیم چون مسئولین ذیربط از دستگاه‌های مختلف باید در جلسه حضور داشته باشند از طرفی مجلس هم تعطیل است و باید نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حوزه‌های انتخابی خود به پایتخت بیایند.

وی ادامه داد:  اکنون در مرحله انجام هماهنگی حضور مسئولان ذیربط دولتی و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هستیم بعد از این جلسه و بررسی های انجام شده نتیجه را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/20848
اخبار مرتبط

نظرات شما