کاخ سفیدنشینان همچنان اعتقادی به ماسک ندارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از پایگاه خبری هیل، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید از پوشیدن ماسک، به عنوان راهکار تاکید شده برای مقابله با ویروس کرونا، در جمع خبرنگاران امتناع کرد.

«مارک میدوز» در جمع خبرنگاران حاضر در ساختمان کنگره آمریکا ماسک خود را برداشت و زمانیکه با واکنش خبرنگاران مواجهه شد، گفت که من بیش از ۱۰ فوت با شما فاصله دارم بنابراین می‌توانم ماسکم را بردارم. این مقام کاخ سفید وقتی با درخواست خبرنگاران برای ماسک زدن روبرو شد گفت نمی‌خواهم با ماسک صحبت کنم و جمع خبرنگاران را ترک کرد.

میدورز از جمله کارکنان کاخ سفید است که مستقیما با دونالد ترامپ، که به ویروس کرونا مبتلاست، سروکار دارد. او روز دوشنبه اعلام کرد آزمایش تشخیصی ابتلا به کرونایش منفی بوده است. پیشتر «شان کانلی» پزشک دونالد ترامپ از منفی بودن نتیجه آزمایش کرونای وی برای چند روز متوالی خبر داد و گفت: ترامپ‌دیگر ناقل ویروس کرونا نیست.

امتناع کاخ سفیدنشینان و در راس آن‌ها رئیس جمهور آمریکا از زدن ماسک بالاخره کار دست آن‌ها داد و شماری از مقامات دولتی از جمله خود ترامپ به ویروس کرونا مبتلا شدند. این در حالیست که با توجه به ناشناخته بودن ویروس کرونا و پیدا نشدن درمان قطعی برای این بیماری مهلک، تاکید تمامی پزشکان و متخصصان بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی قرار دارد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/20960
اخبار مرتبط

نظرات شما