آیت‌الله نوری همدانی:

اسلام، ولی‌فقیه و مردم سه رکن اصلی انقلاب اسلامی است

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت حفظ و پاسداری از انقلاب، گفت: اسلام، ولی‌فقیه و مردم سه رکن اصلی انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله نوری همدانی صبح امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه قم با گرامیداشت یوم‌الله 19 دی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با درک بالا و واقعی از اسلام توانست به ظلم بی‌پایان رژیم شاهنشاهی پایان دهد.
وی بابیان این‌که تخریب چهره اسلام در رژیم سابق در دستور کار قرار داشت، ادامه داد: در زمان شاهنشاهی تهمت‌های فراوانی به اسلام می‌زنند اما امام خمینی تمامی این تهمت‌ها را با نشان دادن چهره‌ای واقعی از اسلام از بین برد و زمینه‌ساز پیروزی انقلاب شد.
آیت‌الله نوری همدانی تأکید کرد: امام خمینی (ره) می‌فرمودند تا شاه هست ذلت و خواری وجود دارد و به همین علت با حمایت و خروش مردم این رژیم را سرنگون کردند.
وی ادامه داد: اسلام واقعی را امام خمینی (ره) عملیاتی کرد و امروز هم ولایت‌فقیه توانسته کشتی انقلاب را در دریای متلاطم نگه‌دارند.
این مرجع تقلید بیان داشت: ولی‌فقیه به‌عنوان حاکم حکومت اسلامی نائب امام زمان (عج) است که اراده و حرف او حق و واجب است که از آن اطاعت کنیم.
وی ادامه داد: در دولت اسلامی گرانی و فقر جایی ندارد و نباید در کشور کوخ‌نشین باشد چراکه انقلاب ما انقلاب کوخ‌نشینان بود.
این مرجع تقلید بیان داشت: اسلام، ولی‌فقیه و مردم سه رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند و آن چیزی که انقلاب به مردم داده عزت، استقلال و آزادی است.
وی ابراز داشت: این انقلاب زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد بود و در این زمینه هیچ شکی وجود ندارد.
آیت الله نوری همدانی خاطر نشان کرد: مسئولان کشور بدانند که خدمت به این ملت آزاده و متدین یک افتخار است و باید تمامی توان خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم به کار گیرند.



انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/2195
اخبار مرتبط

نظرات شما