معاون فرهنگی سپاه در قم:

مشکلات امروز کشور ربطی به انقلاب ندارد/مشکلات با نگاه به خارج از مرز ها حل نمی شود

سردار نقدی در قم، مشکلات اقتصادی امروز کشور را، ساده ترین مشکلات 40 سال انقلاب دانست و گفت: برخی مشکلات را به انقلاب مرتبط می کنند؛ در حالی که مشکلات امروزی ما به دلیل برخوردهای غیر انقلابی ما حادث شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار محمدرضا نقدی دوشنبه شب در مسجد امام موسی کاظم (ع) پردیسان قم و در ادامه سلسله نشست های دهه بصیرت ، تصریح کرد: ما قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون با مسائل متعددی مانند تلاش برای تغییر رژیم پهلوی، گروهک های تروریستی، و جنگ تحمیلی رو به رو بوده ایم که در همه آن ها، دستمان خالی خالی بوده است؛ اما با عنایت الهی، رهبری ولی فقیه و همچنین ایمان و مجاهدت مردم توانسته ایم برنده از میدان خارج شویم. اکنون نکته این است در شرایطی که امروز دستمان پُرِ پُرِ پُر است؛ چرا در برابر مسائلی مانند مشکلات اقتصادی برنده نباشیم؟
مشکلات با نگاه به خارج از مرز ها حل نمی شود
وی ادامه داد: اقتصادِ مُولّد 5 مؤلفه اصلی دارد که آن پنج مؤلفه، انرژی، مواد اولیه، نیروی انسانی، دانش و فناوری و همچنین نقدینگی است که ما امروز هر پنج مؤلفه را در اختیار داریم و اگر دولت به مسیر استفاده از ظرفیت های داخلی و بهره گیری از سیاست های اقتصاد مقاومتی بازگردد و نگاهش به خارج از مرزها نباشد؛ قطعا ما می توانیم حتی تا یک ماه دیگر، آثار این امر را در زندگی روزمره خود لمس کنیم.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسیدن انقلاب اسلامی به سنّ 40 سالگی را یک پیروزی بزرگ خواند و گفت: این انقلاب در حالی به پیروزی رسید که رژیم پهلوی و شاه در کشور هیچ کاره بود و نخست وزیران ایران را آمریکا و انگلیس نصب می کردند.
وی افزود: در آن روزگار کسی حتی حق انتقاد نداشت و حداقل جریمه ای که برای وی در نظر می گرفتند؛ زندان بود.
سردار نقدی به اشاره به مال و اموال رضا شاه و محمدرضا شاه گفت: رضا شاه فقط 44 هِزار مِلک به نام خود داشت و این در حالی بود که بر اساس اعتراف همسرش، پیش از رسیدن به حکومت در خانه ای اجاره ای و با مقداری خِرت و پِرت زندگی می کرد. همچنین محمدرضا شاه هم 83 کاخ در داخل و خارج از کشور برای تفریح و سرگرمی خود ساخته بود که تنها کاخ گلستانش، 110 هکتار مساحت دارد.
وی با بیان خاطراتی از مبارزات ملت ایران و مردم قم در دوران ستمشاهی اضافه کرد: امروز مفتخریم در کشوری زندگی می کنیم که شرط رهبری اش، دانشمند بودن، باتقوا بودن و شجاع بودن است؛ در حالی که در تمام کشورهای دنیا، چنین شروطی دیده نمی شود؛ البته این فضیلت و ارزش با خون شهدای والامقام به دست آمده است.
مشکلات امروز کشور ربطی به انقلاب ندارد
سردار نقدی با اذعان به وجود مشکلات در کشور اظهار داشت: برخی مشکلات را به انقلاب مرتبط می کنند؛ در حالی که مشکلات امروزی ما به دلیل برخوردهای غیر انقلابی ما حادث شده است؛ و گرنه خود انقلاب هیچ گاه مشکلی نداشته و نخواهد داشت.
وی افزود: فرمان این کشور همچنان در دست مردم است و البته مردم باید رشد کنند و آزادی و اختیار داشته باشند؛ در عین حال مردم نباید یأس و ناامیدی را در خود راه دهند و اطمینان داشته باشند که هیچ بُن بستی در انقلاب اسلامی وجود ندارد.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از کسانی که مرتب از فراگیری فساد سیستماتیک در کشور دم می زنند تصریح کرد: آن که می گوید فساد همه جای کشور را فرا گرفته؛ دروغ می گوید.
 

انتهای پیام/120
http://qomefarda.ir/2199
اخبار مرتبط

نظرات شما