افشای راز‌های مسی/ از امضای قرارداد روی دستمال کاغذی تا علت شادی‌های او

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بازیکنان مشهور مسیر دشواری را طی می‌کنند تا به موفقیت برسند. آن‌ها پیش از مطرح شدن و کسب درآمدهای هنگفت راز‌های زیادی دارند که کم‌تر کسی از آن‌ها آگاه است.

اولین قرارداد مسی روی دستمال نوشته شد

لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا یکی از بازیکنانی است که برای رسیدن به موفقیت مسیر دشواری را طی کرده و سختی‌های زیادی کشیده است.

او زمانی که مهارت‌های خود را در تیم نیوولز اولدبویز به نمایش گذاشت مسئولان بارسلونا را مجاب کرد تا به هر شکل ممکن او را جذب کنند. "کارلس رکساچ" مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا در انعقاد قرارداد با مسی به اندازه‌ای دستپاچه بود که قرارداد او را بر روی یک دستمال نوشت و مسی آن را امضاء کرد.

مدیر بارسلونا برای انعقاد قرارداد با ستاره آرژانتینی دوست نداشت حتی به اندازه پیدا کردن کاغذ هم وقت تلف شود.

ناکامی بزرگ مسی در اولین بازی ملی

مسی سال ۲۰۰۵ موفق شد به تیم ملی فوتبال آرژانتین راه پیدا کند. او در اولین بازی ملی خود به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین و بعد از ۴۷ ثانیه از زمین اخراج شد تا بد‌ترین شروع ممکن را در تیم ملی داشته باشد.

مسی خجالتی‌ترین بازیکن دنیای فوتبال است

لیونل مسی بازیکن بارسلونا یکی از خجالتی‌ترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال است. او به اندازه‌ای خجالتی است که حتی با تلفن هم صحبت نمی‌کند و بیشتر سعی می‌کند از طریق پیامک با دیگران ارتباط برقرار کند.

راز شادی پس از گل مسی چیست؟

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا عادت دارد تا پس از گلزنی دستان خود را به سمت آسمان دراز کند. علت شادی پس از گل او ادای احترام به مادر بزرگش است.

مسی رابطه نزدیکی با مادر بزرگش داشته و اعتقاد دارد او همیشه شاهد بازی‌های ستاره بارسلونا است.

مادر بزرگ مسی زمانی که او ۱۰ ساله بوده از دنیا رفته است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22245
اخبار مرتبط

نظرات شما