مربی تیم هندبال پاس ناجای قم:

تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارد/مدیرکل ورزش و جوانان استان وعده حمایت داده است

مربی تیم هندبال پاس ناجای قم با اشاره به اینکه تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارد، گفت: وعده های مدیرکل ورزش و جوانان برای حمایت از تیم در دور برگشت مسابقات لیگ برتر موجب دلگرمی کل تیم شده است.

محسن ولیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به مشکلات مالی تیم، اظهار داشت: در روز های اخیر جلساتی با مدیرکل ورزش و جوانان قم برگزار کردیم که قول هایی برای کمک به تیم داده شد.
وی ادامه داد: وعده های مدیرکل ورزش و جوانان برای حمایت از تیم در دور برگشت مسابقات لیگ برتر موجب دلگرمی کل تیم شده است.
مربی تیم هندبال پاس ناجای قم با اشاره به اینکه سطح آمادگی تیم خوب است، گفت:  این تیم یکی از شانس های صعود به مرحله بعدی لیگ برتر هندبال است که تحقق وعده مسئولان ورزش استان پیش از آغاز مسابقات پیش رو موجب افزایش انگیزه بازیکنان این تیم می شود.
 وی در ادامه با اشاره به آغاز مسابقات مرحله اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال، افزود: این رقابت ها از ۱۹ آذرماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با شرکت ۱۲ تیم در ۲ گروه آغاز و تیم ها به رقابت خواهند پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: تیم هندبال پاس ناجای قم در روز چهارشنبه ۱۹ آذر ماه به مصاف ذوب آهن اصفهان، روز جمعه ۲۱ آذرماه به مصاف پرسپولیس بهبهان و روز یکشنبه ۲۳ آذرماه در مقابل نفت و گاز گچساران صف آرایی می کند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22266
اخبار مرتبط

نظرات شما