مدیر گروه جهادی شهید جهان آرا مطرح کرد:

همیاری طرح شهید سلیمانی به مدافعان سلامت

مدیر گروه جهادی شهید جهان آرا گفت: افرادی که به بیماری کرونا مبتلا میشوند با توجه به آنچه مسئولان سلامت می گویند اگر در منزل بمانند و طول درمان را در منزل سپری کنند بهبود بهتری حاصل خواهد شد اگر همه پروتکل های بهداشتی و قرنطینه توسط افراد مبتلا به کرونا رعایت شود گروههای جهادی نیز مشاوره ها و دیگر کمک ها را به آنها ارائه دهند کمک بسیار بزرگی به بخش سلامت و مدافعان سلامت خواهد شد.

محمدجواد سلیم مدیر گروه جهادی شهید جهان آرا بسیج استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار داشت: کمیته هایی با عنوان کمیته بهداشت و درمان و کمیته پشتیبانی تشکیل شده است که همه اینها ذیل طرح سردار سلیمانی است در این طرح اعضای کمیته بهداشت و درمان به مراکز درمانی که در سطح منطقه است مراجعه می کنند و پرونده هایی که ناقص هستند و یا تلفن را جواب نمی دهند به درب منازل این افراد مراجعه می‌کنند تا روند درمانی این افراد را پیگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: برخی از خانواده ها هم هستند که بیماری کرونا را گرفته اند و مشکل معیشتی دارند که در اینجا کمیته پشتیبانی وارد عمل می‌شود تا مشکل معیشت این خانواده ها نیز حل شود.

 مدیر گروه جهادی شهید جهان آرا عنوان داشت: منطقه شهدای  کامکار با ۲۹ هزار بافت جمعیتی در نیروگاه برعهده گروه جهادی شهید محمد جهان آرا قم گذاشته شده است مناطق دیگر استان نیز به گروه های جهادی دیگر واگذار شده است تا به مسئله مشکلات سلامت و معیشت محل رسیدگی شود.


 مدیر گروه جهادی شهید جهان آرا افزود: این طرح زیر نظر سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام قم و ناحیه ویژه بسیج مقاومت است و گروه‌های جهادی بسیجی همه از اقشار مختلف مردم هستند .

سلیم گفت: زمانی که در یک مسئله و بحران مردم ورود کنند نتیجه بهتر و مثبت تری به وجود خواهد آمد.

 وی تاکید کرد: افرادی که به بیماری کرونا مبتلا میشوند با توجه به آنچه مسئولان سلامت می گویند اگر در منزل بمانند و طول درمان را در منزل سپری کنند بهبود بهتری حاصل خواهد شد اگر همه پروتکل های بهداشتی و قرنطینه توسط افراد مبتلا به کرونا رعایت شود گروههای جهادی نیز مشاوره ها و دیگر کمک ها را به آنها ارائه دهند کمک بسیار بزرگی به بخش سلامت و مدافعان سلامت خواهد شد.

مدیر گروه جهادی شهید جهان آرا تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی یک هفته است که آغاز شده و زمانی مشخصی برای پایان آن تعیین نشده است و تا زمانی که نیاز باشد گروه های جهادی بسیج در کنار مردم خواهند بود تا ویروس کرونا ریشه کن شود این طرح بلندمدت است و محدود به یک هفته یا دو هفته نیست.

 سلیم افزود : بیماری کرونا نه تنها در ایران بلکه در کل جهان وجود دارد و مردم باید بتوانند زندگی عادی خود را ادامه دهند البته با رعایت همه پروتکل های بهداشتی تا بتوانیم این ویروس را کامل از بین ببریم .

مدیر گروه جهادی شهید جهان آرا بیان داشت: چهل نفر در گروه جهادی شهید جهان آرا فعالیت می کنند که از اقشار مختلف بسیج و مردم حضور دارند نوجوان جوانان و میانسال هم در این گروه جهادی حضور دارند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/22300
اخبار مرتبط

نظرات شما