استاندار قم:

تضمینی برای باقی ماندن در وضعیت نارنجی نیست/ مردم قم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

استاندار قم با اشاره به اینکه خوشبختانه استان قم وضعیت رو به نزول بیماری کرونا را دارد و از وضعیت قرمز وارد وضعیت نارنجی شدیم منتها هیچ تضمینی وجود ندارد این وضعیت ها قابل برگشت نباشد گفت: ادامه این وضعیت و سیر نزولی مستلزم همکاری های آتی مردم است.

بهرام سرمست استاندار قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار داشت: تعداد استان هایی که از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی رسیده‌اند چشمگیر است و در کل کشور روند  نزولی بیماری کرونا دیده می شود البته برخی از شهرها هم هستند که از وضعیت قرمز هم  فراتر رفتند.

 وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه استان قم وضعیت رو به نزول بیماری کرونا را دارد و از وضعیت قرمز وارد وضعیت نارنجی شدیم منتها هیچ تضمینی وجود ندارد این وضعیت ها قابل برگشت نباشد.

 سرمست ادامه داد: از مردم قم تشکر می کنیم که پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا را رعایت کردند تا بتوانیم از این موج عبور کنیم اما ادامه این وضعیت و سیر نزولی مستلزم همکاری های آتی مردم است.

 وی بیان داشت: تمام محدودیت های مربوط به وضعیت نارنجی از چهارشنبه هفته گذشته اعلام شده و امروز اعمال شده است در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شد برای شهرهایی که وضعیت نارنجی دارند و بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارند منع رفت و آمد خودرو از ساعت ۹ شب شب تا ۴ صبح ادامه پیدا کند و مانند شهر های قرمز باشد این مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا بود.

 استاندار قم تصریح کرد: قم هم مشمول شرایط محدودیت رفت و آمد خودرو از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح خواهد بود ضمن اینکه تردد خودروها در مبادی ورودی شهر کنترل می شود در ساعات ۹ شب تا ۴ صبح نیز محدودیت ها وجود دارد.

 وی افزود: تعدادی مصوبه در خصوص استمهال بیمه کارفرما نسبت به مشاغلی که در این شرایط کرونایی آسیب دیده اند مصوب شد و در خصوص مراکز ورزشی هم تسهیلاتی مصوب شد.
انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/22333
اخبار مرتبط

نظرات شما