ترامپ: در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت نمی‌کنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دونالد ترامپ همچنان معتقد است که انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را با اختلاف و نزدیک به ۷۴ میلیون رای مردمی پیروز شده است.

رئیس جمهور فعلی آمریکا شنبه شب در جریان سخنرانی در والدوستا، جورجیا ادعا‌های تکراری تقلب در انتخابات را بار دیگر پیش کشید و گفت در انتخابات ۳ نوامبر با اختلاف زیادی پیروز شده است. ترامپ در جمع هوادارانش گفت ما جورجیا را بردیم، فلوریدا را بردیم، و بسیاری از جا‌ها را از آن خود کردیم، اوهایو را بردیم.

ترامپ از آرای فراتر از ۷۴ میلیون خود گفت که برای تائید پیروزی او بیش از حد کفایت می‌کرد. به گفته رئیس جمهور آمریکا اگر تقلب و دستکاری دموکرات‌ها نبود، او به راحتی پیروز کارزار انتخاباتی می‌شد. وی دموکرات‌ها را به تلاش برای بسط تقلب خود به انتخابات سنا متهم کرد و افزود [دموکراتها]سعی می‌کنند در این انتخابات [سنا] نیز تقلب کنند. آن‌ها تلاش می‌کنند این دو کرسی مهم سنا را بدزدند.

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به زمزمه‌های مربوط به شرکت او در دور بعدی انتخابات گفت من در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت نخواهم کرد بلکه می‌خواهم ظرف سه هفته به کاخ سفید برگردم. من به شکست در انتخابات اذعان می‌کردم، اما اکنون نمی‌توانم، زیرا در انتخابات تقلب شده است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22357
اخبار مرتبط

نظرات شما