رئیس سازمان بسیج مداحان کشور:

در قم ظرفیت‌های وجود دارد که در هیچ کجای کشور وجود ندارد/ بعد از اجرای طرح شهید سلیمانی آمار کرونا نصف شده است

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با اشاره به اینکه در قم ظرفیت هایی وجود دارد که در هیچ کجای کشور از جمله مشهد و تهران وجود ندارد این ظرفیت ها باید شناسایی شود گفت : در دو هفته‌ای که طرح شهید سلیمانی در سراسر کشور آغاز شده آمار کرونا به نصف کاهش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،یوسف ارجونی بعدظهر امروز در سالن آیت الله سعیدی ناحیه ویژه مقاومت بسیج در جمع اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج مداحان قم اظهار داشت: مجموعه سازمان بسیج مستضعفین به صورت کلی از بدنه مردم است و با مردم سر و کار دارد هم اکنون در ۴۰ هزار محله و پایگاه مقاومت بسیج در طرح شهید سلیمانی بسیجیان خانه به خانه حضور پیدا می کنند تا از وضعیت بیماران کرونا و مسئله معیشت آنها اطلاع پیدا کرده و برای رفع آن تلاش می‌کنند در دو هفته‌ای که طرح شهید سلیمانی آغاز شده آمار کرونا نصفتگ شده است.
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور افزود: بسیجی ها در گمنامی فعالیت می کنند و به دنبال انجام تکلیف هستند مهمترین نقش بسیج حضور در همه میدان هایی است که نظام و انقلاب به آن نیاز دارد در بحث کرونا که از اسفند سال گذشته به صورت رسمی اعلام شد و تا به امروز مجموعه بسیجیان و دلسوزان به نظام و انقلاب و هیئت ها به صورت خودجوش وارد عرصه شدند و در صدد رفع مشکلات مردم برآمدند.

 وی خاطرنشان کرد: وظیفه دیگر بسیج مطالبه گری است اما تاکنون این مطالبه گری صورت نگرفته است یکی از رویکردهای بسیج همکاری با دستگاه های دولتی است هر مجموعه با توجه به صنفی که در اختیار دارد باید با مجموعه های خود در ارتباط باشد.

 ارجونی خاطر نشان کرد: یک ظرفیتی که در هیئت های اندیشه ورز به وجود آمده است این است که ازبهترین های ستایشگران اعضای این هیئت ها هستند، استان قم به عنوان یکی از استان های است که علاوه بر تولیدات محتوا صادرات محتوا را هم بر عهده دارد ظرفیت هایی در قم وجود دارد که در هیچ کجای کشور حتی تهران و مشهد نیز وجود ندارد و باید در جلسه‌های هیئت اندیشه ورز این ظرفیت ها شناسایی شود و برای بهره برداری مورد استفاده قرار گیرد .

ارجونی تاکید کرد: در هیئت های اندیشه ورز باید مهمترین فرصت ها، آسیب ها و چالش ها در سطح هر استان مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای مضاعف ارائه شود .

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته ۱۱ محور را برای مداحان و هیئت های مذهبی فرمودند که باید فرمایشات رهبر انقلاب عملیاتی شود متاسفانه در داخل کشور عده‌ای پیاده نظام دشمن هستند دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است و پیاده نظام دشمن در داخل به این نا امیدی دامن می زند از مطالبات حضرت آقا امید آفرینی در جامعه و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/22606
اخبار مرتبط

نظرات شما