معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس:

خدامحوری، ولایت‌مداری و شجاعت سه ویژگی اصلی سردار سلیمانی بود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس به بصیرت شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: خدامحوری، ولایت‌مداری و شجاعت سه ویژگی اصلی سردار سلیمانی بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سردار محمدرضا فلاح‌زاده امشب در مراسم اولین سالگرد عروج آسمانی حاج قاسم سلیمان که با حضور نمایندگانی از کشورهای جبهه مقاومت؛ لبنان، عراق، یمن، افغانستان، نیجریه، افغانستان، پاکستان برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) راه و مسیر صحیح را به ما نشان داد و در نهایت منجر به انقلاب اسلامی ایران شد.
وی ادامه داد: سردار سلیمانی یکی از همرزمان شهید زین‌الدین بود که در نهایت سال گذشته به هم رزمان شهیدش پیوست.
فلاح‌زاده به رشادت های سردار سلیمانی در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی در جنگ تحمیلی حضور درخشانی داشت که در این میان به عملیات کربلای 5 و آزادسازی خرمشهر اشاره کرد.
وی ادامه داد: سردار سلیمانی در کربلای 5 در سخت ترین معبر به هدایت و فرماندهی نیروها می‌پرداخت که به شهادت هم رزمانش دلیرانه فرمانداری کرد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس تاکید کرد: سردار سلیمانی به خوبی امام زمان خودش را شناخت و تا آخرین نفس در زیر پرچم ولایت به وظیفه ای خود عمل کرد.
وی به ظهور داعش اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی در مبارزه با داعش میدان داری کرد و تا خشکاندن ریشه این جریان از پای ننشست.
فلاح‌زاده افزود: این جنگ که بر اساس تحریف و انحراف در بین مسلمانان ایجاد شده بود هدفش ضربه زدن به اسلام و کشورهای عراق و ایران بود که با حضور سردار سلیمانی راه به جایی نبرد.
وی به مکتب حاج قاسم اشاره کرد و گفت: خدا محوری اولین محور مکتب ایشان است که در سراسر زندگی ایشان جاری است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس ادامه داد: ایشان خودش را به خدا وصل کرده بود و اردوگاه دشمن را به حساب نمی آوردند که در واقع رمز موفقیت ایشان در خط های مقدم بود.
وی ابراز داشت: ولایت‌مداری امین بود و شجاعتی بی نظیر داشت که در دل هر دشمنی لرزه می انداخت.
ملاح‌زاده به سیروسلوک این شهید اشاره کرد و بیان داشت: وی در مسیر خداوند قدم برمی‌داشت و همواره یک ساعت قبل از نماز شب به رازونیاز با خداوند می‌پرداخت.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/23117
اخبار مرتبط

نظرات شما