رویت سفینه فضایی در حال سقوط در آمریکا + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که بسیاری از افراد باور دارند نمایانگر سفینه موجودات فضایی‌ است. بر اساس اطلاعات به دست آمده، در روز ۲۷ دسامبر ۲۰۲۰ بسیاری از افراد در حساب کاربری فضای مجازی خود اظهار داشتند که شاهد سقوط یک وسیله فضایی بوده‌اند. افراد مورد نظر بیشتر در منطقه شرقی آمریکا بوده‌اند و یک سفینه در حال سقوط آتش گرفته را مشاهده کردند.

ویدئوی منتشر شده از سفینه فضایی مورد نظر تاکنون بیش از یک و نیم میلیون بازدید کننده داشته و همچنان پاسخ دقیقی در رابطه با آن مطرح نشده است. انجمن محققان شهاب‌سنگ‌های آمریکا در واکنش به این ویدئو اظهار داشته‌اند که ویدئوی منتشر شده نشانگر ورود یک شهاب‌سنگ به زمین نبوده و این تصاویر معمولا با اشیاء فضایی ارتباطی ندارند.

رویت سفینه فضایی در حال سقوط

بر اساس گفته‌های این انجمن، مشاهده آتش‌های در حال سقوط در واقع نوعی واکنش شیمیایی حاصل از ترکیب گازهای ایجاد شده توسط هواپیماها و رطوبت ابرها است که چنین نمایشی را به همراه دارد. ابرهای خطی پی در پی معمولا به دلیل تابش خورشید از رنگ‌بندی زرد و نارنجی برخوردارند که می‌تواند علت اصلی به نمایش درآمدن این فرآیند باشند. با این وجود همچنان افراد بسیاری در فضای مجازی باور دارند که ویدئوی منتشر شده نشانگر سقوط یک سفینه موجودات فضایی است.

 

در ادامه ویدئوی منتشر شده از سقوط جسم ناشناخته را مشاهده می‌کنید:



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23185
اخبار مرتبط

نظرات شما