عضو خبرگان رهبری: مهمترین مسئولیت یک زن مدیریت زندگی خانواده است

عضو خبرگان رهبری جایگاه زنان در اسلام را مهم برشمرد و گفت: مقدس‌ترین شأن یک زن خانه‌داری و مهم‌ترین مسئولیت یک زن مدیریت زندگی خانواده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در آیین تقدیر از خادم یاران فعال و همسران که به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) که عصر چهارشنبه در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به ایام دهه فجر و سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: پیروزی انقلاب خود پرتوی از نور ولایت زهرا است که منجر به پیروزی حق بر باطل شد.

وی با اشاره به کلمه کوثر که در قرآن آمده است، ادامه داد: کوثر در این سوره به معنای نسل فراوان و پاکیزه است و جزء وجود مقدس حضرت زهرا (س) نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی تأکید کرد: در زندگی این بانوی اسلام می‌توان به موضوعات مختلفی اشاره کرد که هر یک از آن‌ها برای ما یک الگو است.

وی تصریح کرد: بهترین و مقدس‌ترین حساس‌ترین برای یک بانوی باکرامت درجه اول همسرداری، فرزندآوری، خانه‌داری و مدیریت زندگی خانواده است.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: بانوان در بسیاری از عرصه‌ها باید دوشادوش همسرانشان حرکت کنند اما مهم‌ترین مسئولیت یک زن در نگاه اسلام نیکو همسرداری، فرزندآوری و فرزند داری است.

وی بیان داشت: مقدس‌ترین شأن یک زن خانه‌داری و مهم‌ترین مسئولیت یک زن مدیریت زندگی خانواده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی تأکید کرد: هرکسی فرزندان بیشتر، سالم‌تر و پاکیزه‌تر برخوردار باشد، او مقامش بالاتر است.

وی به بیانات رهبر انقلاب در روز زن اشاره کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بار دیگر بر موضوع فرزندآوری تأکید کردند و کاهش فرزندآوری را توطئه دشمنان نظام عنوان کردند که باید خنثی شود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23949
اخبار مرتبط

نظرات شما