ذوالنوری:

فساد، عقب ماندگی ، سستی و کم کاری محصول دوری از ارزش ها و آرمان های انقلاب است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: فساد، عقب ماندگی و سستی و کم کاری محصول انقلاب نیست بلکه محصول دوری از انقلاب و آرمان های انقلاب است،

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری ظهر امروز در سخنرانی یوم الله 22 بهمن در قم با اشاره به حضور مردم به صورت خودرویی و موتوری در این روز بزرگ، اظهار داشت: امروز تمام کشورهای دنیا می دانند که هیچ کشوری توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و رفت و برگشت های آمریکا به برجام نیز به این خاطر است.
وی ادامه داد: امروز ملت ایران غیرممکن ها را ممکن می کنند و در واقع طعم مقاومت خود را به خوبی احساس می کنند.
نماینده مردم قم در مجلس به تخریب رسانه های معاند و ضد انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: اگر ضعف و نقصی درکشور دیده می‌شود تمام رسانه‌ها و غول رسانه ای دنیا تلاش می‌کنند آن را محصول انقلاب بدانند اما هر جا تفکر انقلابی، روحیه بسیجی و جهادی، ارزش‌های انقلاب ورود کرد و جاری شد، تحول و عزت ایجاد نموده و قدرت خلق کرده‌است.
وی قدرت بازدارندگی نظام را مورد توجه قرار داد و گفت: درحوزه دفاع شاهد رسیدن به سطحی مطلوب از بازدارندگی هستیم که هیچ قدرتی نمی‌تواند به خاک مقدس جمهوری اسلامی و به ساحت مردم شریف ما چپ نگاه کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در بخش دیگری از صحبت های خود ابراز داشت: مردم با حضور حماسی خودشان به دولتمردان این پیام را می دهند  که شما هم با تبعیت از رهبری ارزش های انقلاب اسلامی را پیاده کنید تا مردم لذت تحول اقتصادی به برکت انقلاب اسلامی را بچشند.
وی با تاکید بر اینکه فساد، عقب ماندگی و سستی و کم کاری محصول انقلاب نیست بلکه محصول دوری از انقلاب و آرمان های انقلاب است، اضافه کرد: در حوزه های گوناگون به برکت انقلاب اسلامی و حرکت ولایتمدارانه فرهیختگان و فرزندان غیور این مرز و بوم با وجود تحریم های شدید، تحولات بسیاری رقم خورده است و در حوزه اقتصادی نیز امکان تحقق چنین تحولی وجود دارد.

ذوالنوری تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی مانند آب حیاتی می باشد که وارد هر بیابان خشک و لم یزرعی درهر حوزه ای شده حیات و گُل و سبزه خلق کرده‌است.




انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/24079
اخبار مرتبط

نظرات شما