تنیسور قم در صدر برترین‌های ایران

تنیسور جوان و آینده‌دار استان قم بر اساس رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون تنیس در صدر برترین‌های تنیس ایران در سال 1399 جای گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تنیسوری که در سال 1397 با درخشش در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی توانست برای نخستین‌بار قم را در رشته تنیس بازی‌های آسیایی صاحب سهمیه کند، امیرحسین بادی است که اکنون در صدر برترین‌های تنیس ایران قرار گرفته است.

با اعلام برترین‌های کشور در بخش آقایان امیرحسین بادی از استان قم همچنان صدرنشین باقی ماند، تنیسوری که در بازی‌های دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه سابقه حضور دارد و اکنون شاخص‌ترین تنیسور قم در میادین داخلی و بین‌المللی محسوب می‌شود، ورزشکاری که از رده‌های سنی پایه به شکل مستمر در عرصه قهرمانی این رشته تلاش می‌کند.

از سوی کمیته مسابقات فدراسیون تنیس نفرات برتر رقابت‌های جام حذفی تنیس باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور و همچنین رقابت‌های  جایزه بزرگ این رشته در هرمزگان معرفی شدند، در حالی که امیرحسین بادی از استان قم بالاتر از دیگر رقبای خود صدرنشین این رده‌بندی است.

با توجه به نتایج مسابقات جام حذفی تنیس ایران در جزیره کیش و همچنین رتبه‌بندی پیکارهای جایزه بزرگ کشور در بندرعباس، امیرحسین بادی از استان قم با کسب 6752 امتیاز جایگاه نخست را در اختیار گرفت و رقیب سرسخت سال‌های اخیر وی یعنی حسام یزدی از تهران با 4806 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد، ضمن اینکه سینا مقیمی از تهران با 4362 امتیاز رتبه سوم را از آن خود کرده است.

در شرایطی که 723 تنیسور در جدول رده‌بندی برترین‌های کشور صاحب رتبه هستند، محمد مهبد از تهران با 3525 امتیاز، مهدی سوری دیگر تنیسور تهرانی با 2527 امتیاز، امیراصلان منتخب از فارس با 2306 امتیاز به همراه مهرشاد قفقازی از اصفهان با 1965 امتیاز رده‌های بعدی را در اختیار گرفته‌اند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24804
اخبار مرتبط

نظرات شما