آشنایی با ورزشگاه میزبان بازی پرسپولیس ایران و الوحده امارات

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در گروه E لیگ قهرمانان آسیا، امروز در ورزشگاه فاتوردا به مصاف الوحده امارات می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  تیم فوتبال پرسپولیس در گروه E لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الوحده امارات، الریان قطر و الوحده امارات همگروه است. بازی‌های گروه E به میزبانی تیم فوتبال گوا هند در ورزشگاه فاتوردا برگزار خواهد شد.

آشنایی با ورزشگاه فاتوردا
فاتوردا یک ورزشگاه چند منظوره است که در گوا هند واقع شده‌ است. ورزشگاه فاتوردا سال ۱۹۸۹ تأسیس شد و مالک آن اداره ورزش گوا است و در حال حاضر ورزشگاه خانگی تیم فوتبال گوا هند است. از این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات فوتبال و کریکت استفاده می‌شود.

این ورزشگاه سال ۲۰۱۴ طبق آخرین استاندارد‌های فیفا تعمیر و صندلی گذاری شد. ظرفیت این ورزشگاه به ۱۹ هزار نفر رسید. ورزشگاه فاتوردا محل برگزاری بسیاری از بازی‌های بین‌المللی تیم ملی فوتبال هند از جمله مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا است. این ورزشگاه یکی از ۶استادیوم هند برای میزبانی مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ ساله‌ها در سال ۲۰۱۷ بود.

اگرچه این ورزشگاه در ابتدا به عنوان یک ورزشگاه فوتبال ساخته شد، اما در چند سال گذشته برای میزبانی مسابقات بین‌المللی کریکت مورد استفاده قرار گرفته‌ است. ورزشگاه فاتوردا میزبان هفت دوره از رقابت‌های بین‌المللی کریکت بوده‌ است که آخرین آن بین تیم‌های کریکت هند و سریلانکا بوده‌ است.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/25160
اخبار مرتبط

نظرات شما