همزمان با چهلمین بهار انقلاب؛

دعوت رهبر انقلاب و مراجع عظام تقلید از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

رهبر انقلاب و مراجع عظام تقلید از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرده و حضور در این راهپیمایی را وظیفه الهی، اجتماعی و وجدانی دانستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، راهپیمایی 22 بهمن امسال در چهلمین بهار انقلاب اسلامی ایران قطعاً پیام‌های زیادی برای دشمنان این کشور و به‌خصوص سران کاخ سفید دارد به‌خصوص زمانی که این کشورها از ماه‌ها قبل بر روی براندازی نظام آن‌هم قبل از برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ریزی کرده بودند.
البته برنامه‌ریزی این بار دشمنان نظام پشت پرده نبوده و این بار به‌صورت علنی بر پروژه براندازی خودشان تأکید و آن را علنی کردند.
در این میان با دو سناریوی تحریم و جنگ روانی وارد عمل شدند و قصد داشتند تابستان امسال را به تابستان داغ و التهاب آور تبدیل کنند که البته در عمل هرگز نتوانستند به موفقیت برسند و درنهایت این ملت بیدار ایران اسلامی بودند که با هدایت و هشدارهای رهبری به‌خوبی توطئه و نقشه دشمن را شناختند.
در این میان امسال برخلاف سال‌های گذشته در چهل‌سالگی انقلاب حضور مردم رنگ و بوی دیگری خواهد داشت و قطعاً پرشورتر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.
رهبر انقلاب و مراجع عظام تقلید نیز در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود بر ضرورت حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه تأکید کردند.
رهبر انقلاب: راهپیمایی ۲۲ بهمن پرشکوه‌تر از سال‌های قبل خواهد شد
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، بیعت شگفتی‌ساز هما فران با امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ را تجسم شجاعت، امید به پروردگار، نهراسیدن از دشمن و عمل به وظیفه برشمردند و تأکید کردند: ۲۲ بهمن امسال به یاری پروردگار و در پرتو همین عوامل تاریخ‌ساز به معنای واقعی کلمه دشمن‌شکن خواهد شد و با هوشیاری ملت و حضور همه سلایق و دیدگاه‌ها، پرشکوه‌تر از سالهای قبل خواهد بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، راهپیمایی ۲۲ بهمن را از مسائل شگفتی‌ساز خواندند و افزودند: جشن سالانه انقلاب در کشورهایی که انقلاب کرده‌اند به رژه نیروهای مسلح در مقابل چند نفر تبدیل‌شده است اما در ایران سرافراز، ۴۰ سال است مردم در سراسر کشور به خیابان‌ها می‌آیند و بر ادامه راه انقلاب تأکید می‌کنند که این مسئله، از معجزات شگفتی‌ساز انقلاب است و باید با تمام قدرت ادامه یابد.
ایشان حضور انبوهِ بی‌شمار ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را «دشمن‌شکن و مرعوب‌کننده آن»، «نشان‌دهنده حضور عمومی ملت درصحنه» و «تجلی عزم و وحدت ملی» برشمردند و خاطرنشان کردند: در جامعه اختلاف‌سلیقه وجود دارد اما وقتی پای انقلاب و نظام و ۲۲ بهمن به میان می‌آید، همه اختلاف‌ها رنگ می‌بازد و همه در کنار هم به میدان می‌آیند.
آیت‌الله مکارم شیرازی: حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه الهی، اجتماعی و وجدانی است
آیت‌الله مکارم شیرازی نیز ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه اظهار داشت: ان‌شاءالله همه مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه شرکت می‌کنند چراکه این کار یک وظیفه الهی، اجتماعی و وجدانی می‌باشد.
وی نقش این راهپیمایی‌ها در خنثی کردن توطئه‌های دشمن را بی‌بدیل دانستند و خاطرنشان ساخت: دشمنان آزمایش می‌کنند این حضور مردم در راهپیمایی‌ها را که چقدر تحریم‌ها و فشارهای آنان جواب داده است و آیا این تحریم‌ها کارآمد بوده و توانسته مردم را از نظام اسلامی جدا کند یا نه. البته این حضور مردم در راهپیمایی دلیل بر این نمی‌شود که مردم مشکلات ندارند یا از وضع موجود راضی هستند بلکه مشکلات سرجای خود و دفاع از اصل نظام اسلامی نیز به جای خود و اساساً شخص عاقل همیشه حساب‌ها را از هم جدا می‌کند.
وی افزود: در این سال‌ها نظام اسلامی مشکلات و سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته است که مهم‌ترین آن همان جنگ هشت ساله بود که هرچه در توان داشتند به کار گرفتند اما موفق نشدند و می‌توان گفت تحریم‌ها و فشارهایی که امروز وارد می‌کنند به اندازه آن زمان نیست و کشور ما به خوبی توانست این مشکلات را پشت سر بگذارد.
آیت الله نوری همدانی: راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر و پر خروش تر از سال‌های گذشته انجام خواهد گرفت
آیت الله نوری همدانی نیز در یپامی از ملت انقلابی ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ماه دعوت کرد.
وی با اشاره به وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب افزود: مردم مسلمان، مکتبی و مذهبی ایران از ابتدا به ندای امام راحل لبیک گفتند چرا که برای مردم ثابت است که انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی و مذهبی محسوب می‌شود.
آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: امسال نیز مردم عزیز ایران مانند سال‌های قبل با بصیرت بالای خود به ندای حضرت امام، رهبر انقلاب و شهدا لبیک خواهند گفت و با قدم‌های استوار و شعارهای کوبنده با وجود این که از نظر معیشتی در مضیقه هستند به میدان خواهند آمد.
وی افزود: ملت ایران دشمن را بهتر شناخته‌اند و در برابر دشمن با استقامت کامل ایستاده‌اند، از این رو راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر و پر خروش تر از سال‌های گذشته انجام خواهد گرفت.

این مرجع تقلید بیان داشت: بنده به عنوان سرباز امام عصر (عج) پا به پای مردم در این راهپیمایی دشمن شکن شرکت خواهم کرد تا دشمن بداند که انقلاب به راه خود با قدرت ادامه می‌دهد و زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) است.

آیت الله جوادی آملی: بر همگان لازم است در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن امسال پرشورتر از قبل شرکت کنند

 آیت الله جوادی آملی نیز ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: بر همه لازم است با جان و تمام توان خود راه شهدا و امام راحل را ادامه دهند لذا بر همگان لازم است در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن امسال پرشورتر از قبل شرکت کنند.
وی افزود: کشوری که با خون پاک شد باید میوه خوب بدهد، مسئولان کشور باید میوه طیب و طاهر از این انقلاب که همان خدمت به مردم است، بدست آوردند.
آیت الله علوی گرگانی: ملت با آرمانهای امام و رهبری بیعت مجدد خواهند کرد

 آیت الله علوی گرگانی نیز به حضور پرشور ملت شریف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: این ملت در روز ۲۲ بهمن نیز با حضور آگاهانه خود به دشمنان ملت می‌فهمانند که علیرغم برخی کاستی‌ها و کم توجهی‌ها بر استقلال و عزت خود پافشاری خواهند نمود و با آرمانهای امام و رهبری بیعت مجدد خواهند کرد.

آیت الله سبحانی نیز حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مهم و ضروری برشمرد و از آحاد مردم برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.



انتهای پیام/110
گالری عکس
http://qomefarda.ir/3705
اخبار مرتبط

نظرات شما