دانشجوی مبارز دوران انقلاب:

اگر مادران شهدا مرد بودند حاج قاسم سلیمانی می‌شدند

کارشناس مسائل فرهنگی گفت: اگر مادران شهدا مرد بودند اکنون حاج قاسم سلیمانی ها بودند و در جبهه های مقاومت از اسلام دفاع می کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ،فروغ الزمان تجلی تهرانی در همایش زندگی پشت خط که صبح امروز به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا (س) و تجلیل از همسران و مادران شهدا در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد طی سخنرانی اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام در وصف حضرت زهرا(س) فرمود که اگر فاطمه مرد بود به مقام نبوت می‌رسید، در خصوص جایگاه مادران شهدا نیز باید گفت اگر این مادران مرد بودند اکنون حاج قاسم سلیمانی ها بودند و در جبهه های مقاومت از اسلام دفاع می کردند.

این پژوهشگر و محقق  بیان داشت: مادران در تربیت فرزندانی که راه شهادت را انتخاب می کنند بیشترین نقش را دارند شهدا در دامن پاک این مادران بزرگ و تربیت شدند اجر مادران و همسران شهدا را فقط خدا می داند.

تجلی تهرانی خاطرنشان کرد: مادران شهدا زمانی که "ماسوا" را کنار می گذارند توفیق پیدا می کنند که فرزندشان شهید شود و خودشان مقام مادری شهید را پیدا کنند هر کجا که بودید و غیر خدا را کنار زدید خدا را می یابید.

دانشجوی مبارز دوران انقلاب افزود: تراز یک زن مسلمان و یک زن شیعه حضرت زهرا(س) است باید بسنجیم به عنوان یک زن چقدر به آستانه معرفتی حضرت زهرا(س) دست پیدا کرده ایم.

وی تأکید کرد: داعشی که به اعتراف هیلاری کلینتون برای مشروعیت آن از 120 کشور تائید گرفتند را فرزندان تربیت‌شده در دامان مادران شهدا زمین گیر کردند، یک زمان یک گروهبان آمریکایی به صورت یک تیمسار ایرانی سیلی می زد که همه این‌ها نشان از تحقیر ملت ایران بود اما اکنون اوضاع به گونه ای است که وقتی نام حاج قاسم سلیمانی به زبان می آید لرزه به تن دشمنان می افتد.

این پژوهشگر و محقق  بیان تصریح کرد: زمانی که تروریست ها می خواستند از عراق خارج شوند به سردار سلیمانی پیام فرستادند و ملتمسانه خواستند تا حشد الشعبی عراق مراعات کند تا آن‌ها از عراق خارج شوند همه این‌ها عزت و لطف خدا است، یک دست غیبی انقلاب اسلامی ایران را پیش می برد این کرامات همه از غیب است.

تجلی تهرانی در ادامه گفت: مخالفین جریان انقلاب فکر می کنند می توانند ماهیت انقلاب را به سمت لیبرالی شدن ببرند اما آن‌ها سخت در اشتباه هستند اگر موفق هم شوند در نهایت سرنوشت مرسی و قذافی را پیدا می کنند زیرا پشت این جریان خداست و کسی نمی تواند با خدا دربیفتد و پیروز شود به آن‌ها توصیه می کنیم تاریخ را بخوانند و به مسیر انقلاب برگردند.



انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/4365
اخبار مرتبط

نظرات شما