معاون حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قم:

15 درصد سالمندان قم تحت پوشش کمیته امداد هستند/ جذب 5 مرحله اعتبار فوق العاده برای مددجویان در سال جاری

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) قم با بیان این که 25 درصد سالمندان کشور تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: در استان قم 15 درصد سالمندان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عباس جوشقانیان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور در سال 97 اظهار داشت: در سال 97 تمامی نیروهای کمیته امداد را به حالت آماده باش درآوردیم.

وی افزود: در ماه های اخیر مراجعات مردمی به شدت افزایش یافت و به همین علت نیاز به کار بیشتر و بررسی وضعیت خانواده ها بیش از پیش شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) قم افزود: به همین علت به دنبال منابع جدید بودیم و به حمدالله اتفاقات خوبی در این زمینه صورت گرفت.

وی ادامه داد: در سال جاری 5 مرحله اعتبار فوق العاده از محل اعتبارات کشوری کمیته امداد برای استان قم جذب شد تا بتوانیم نیازهای همه مددجویان را برطرف کنیم.

جوشقانیان تاکید کرد:  استان قم در بیشتر سرفصل ها بالاتر از میانگین کشوری خدمات می دهد و به حمدالله وضعیت استان در این زمینه رو به تعالی است.

وی ابراز داشت: 2/3 دهم جمعیت قم در استان قم تحت پوشش کمیته امداد هستند که از میانگین کشوری پایین تر است و علاوه بر این تنها 15 درصد سالمندان تحت پوشش هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) قم ابراز داشت: عیدی مددجویان امسال در قالب گوشت به مددجویان پرداخت می شود.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از کمیته امداد، افزود: نزدیک به 42 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند که نیاز داریم برای حمایت از ایشان برنامه های منظمی در سطح جامعه اجرایی شودد.



انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/4672
اخبار مرتبط

نظرات شما