خانم سلحشوری! شما به عنوان نماینده مجلس برای بیکاری، تورم و گرانی چه کردید؟

 شورای خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی نامه‌ای به اظهارات اخیر سلحشوری نماینده تهران در مجلس درباره حجاب واکنش نشان داد.

در نامه شورای خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد تاکید شده است: « خانم پروانه سلحشوری! واژه حجاب اجباری ساخته ذهن شما و دوستان شماست؛ در راهپیمایی های ۵۷ چه کسی زنان و دختران این سرزمین را مجبور کرد با حجاب به خیابان ها آمده و علیه ظلم و ستم شعار سر دهند؟! آیا چیزی جز دستیابی به اصالت گم شده زنان در زمان طاغوت حجاب را برایشان به ارمغان آورد؟! حجاب نص صحیح قرآن است؛ شخصیت می بخشد.

چادر باور زن مسلمان برای بهترین پاسخگویی به فرمان الهی در زمینه حجاب است… خانم سلحشوری! با واژه‌هایی همچون حجاب اجباری به دنبال تشویق کدام گروه و دسته هستید؟! فقدان باور نظام مند در معرفت دینی است که چنین تزلزل هایی را به دنبال دارد. وقتی ذهن نظام مند نباشد و وقتی انسجام فکری و پیوستگی وجود نداشته باشد چنین به چپ و راست منحرف می شود…

خانم سلحشوری! در این ۵۴ سالی که از خدا عمر گرفتید تنها چادر بر سرداشتن عامل درد دستان و جراحی گردنتان است؟!! عمل های جراحی گردن در سراسر دنیا را چگونه توجیه کنیم؟! دردهایی که در دستان میلیون ها زن و مرد می پیچد را به چه نسبت دهیم؟! راستی اگر چادرتان با سلامت شما چنین کرده وای به اوضاع دست و گردن تاج دارانی همچون فرح و ملکه الیزابت که قطعا تاجشان از چادرمان سنگین تر است!…

خانم سلحشوری! از موفق نبودن حوزه و صدا و سیما و ... در باورمند ساختن دختران و زنان یاد می کنید ولی این را هم بگویید برای مقابله با هزینه های میلیارد دلاری دشمن جهت تهاجم به فرهنگ این سرزمین چقدر فریادها از همان حوزه بلند شد و شما و دوستانتان نشنیدید و شاید هم نخواستید که بشنوید! واژه حقوق زنان را به جان زنان انداختید تا صدای دین را نشنوند.

تلاش ها برای ورود زنان به ورزشگاه را که یادتان نرفته؟! اصلا موفق نبودن سالهای پس از انقلاب در باورمندسازی دختران و زنان به حجاب (البته به قول شما) به کنار! شما به عنوان نماینده مجلس برای بیکاری؛ تورم؛ گرانی؛ ازدواج جوانان و ... چه کردید؟!؟»

http://qomefarda.ir/49
اخبار مرتبط

نظرات شما