رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم مطرح کرد:

افزایش 47 درصدی بودجه سازمان توسعه و عمران در سال 98

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: بودجه سازمان توسعه و عمران شهرداری قم برای سال آینده 200 میلیارد تومان است و این رقم بالاتر از بودجه پیشنهادی شهرداری بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مجید اخوان صبح امروز در جلسه شورای شهر با اشاره به لایحه اخذ مجوز مصوبه پیشنهادی سال 98 سازمان توسعه و عمران ادامه داد: بودجه این سازمان در سال 97، 200 میلیارد تومان بود، پروژه‌های سازمان توسعه عمران به‌عنوان پیمانکار شهرداری قم در سال آینده افزایش پیدا می‌کند، 60 میلیارد تومان از درآمد این سازمان از محل فروش آسفالت، معادن شهرداری، اجرای پروژه‌های عمرانی و اجاره ماشین‌آلات سنگین تأمین‌شده است.

وی لایحه اخذ مجوز مصوبه پیشنهادی سال 98 سازمان توسعه و عمران ابراز کرد: 165 میلیارد تومان از هزینه‌های این سازمان صرف هزینه‌های عمرانی شده است، 34 میلیارد تومان نیز در صرف هزینه‌های جاری‌شده است، بودجه این سازمان در سال 98، 47 درصد افزایش پیداکرده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم با تأکید بر لایحه اخذ مجوز مصوبه پیشنهادی سال 98 سازمان توسعه و عمران عنوان کرد: این سازمان در بین سازمان‌های وابسته به شهرداری بیشترین بودجه را به خود اختصاص داده است، واگذاری مورتوری و کارخانه آسفالت و بتن به این سازمان از عوامل مهم افزایش بودجه این سازمان بوده است.

وی با اشاره به لایحه اخذ مجوز مصوبه پیشنهادی سال 98 سازمان حمل‌ونقل و ترافیک گفت: بودجه این سازمان از حیث درآمد و هزینه به میزان 183 میلیارد ریال نشان می‌دهد.

اخوان با تأکید بر لایحه اخذ مجوز واگذاری5000 جدول سیمانی برای بهسازی جداول عرصه‌های ساختمانی مراکز تحت فرماندهی نیروی زمینی ارتش در شهید فراشاهی عنوان کرد: این امر صرفاً به دلیل همدلی و کمبودهای زیرساختی در این پادگان در نظر گرفته‌شده است.



انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/5332
اخبار مرتبط

نظرات شما