عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف قم:

آغاز توزیع میوه تنظیم بازار/ 85 تعمیرکار اتومبیل در ورودی های قم مستقر می شوند

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف قم از استقرار 85 تعمیرکار اتومبیل در ورودی های شهر قم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

سید ابراهیم صحفی در گفتگو با خبرنگار قم فردا،  با بیان این که این تصمیم با هماهنگی صنف تعمیرکاران اتومبیل گرفته شده است بیان داشت: علاوه بر این تعمیرکاران سیار، تعدادی از واحدهای مکانیکی نیز در شهر قم و در ایام نوروز 98 باز خواهند بود تا امر خدمت رسانی به مردم و بویژه مسافران نوروزی که از قم بازدید یا عبور می کنند دچار اختلال نشود.

وی همچنین از آغاز توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار در 28 غرفه در سطح شهر خبر داد و افزود: عوامل توزیع این میوه های شب عید که از 700 تن پرتقال و 350 تن سیب ذخیره سازی شده تأمین شده است موظفند به ازای هر سبد خرید مردم، 400 گرم به عنوان وزن سبد کسر و سپس قیمت را بر اساس هر کیلو پرتقال 4 هزار تومان و هر کیلو سیب 6 هزار و 700 تومان محاسبه کنند.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف قم در عین حال به برگزاری نمایشگاه بهاره در قم از ششم تا دوازدهم اسفند ماه اشاره و استقبال مردم از این نمایشگاه را خوب توصیف کرد.

وی همچنین اضافه کرد: در این ایام نیز فروش فوق العاده 200 واحد در مشاغل مختلف مانند پوشاک، خواربار، مواد غذایی، کیف و کفش و همچنین برخی سوپرمارکت ها را شاهد هستیم.

صحفی به تیم بازرسی شبانه روزی اتاق اصناف قم در ایام نوروز 1398 نیز اشاره کرد و گفت: این تیم بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده و همچنین گزارش های مردمی و دیگر گزارش های رسیده، سرکشی های مختلف و متعددی را از زیرمجموعه های اصناف مختلف خواهند داشت تا ان شاء الله مشکلی در زمینه ارائه خدمات اصناف مختلف به مردم پیش نیاید.


انتهای پیام/120
http://qomefarda.ir/5386
اخبار مرتبط

نظرات شما