سخنگوی سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد ؛

گشت زنی موتورسواران آتش نشان در قم

کریمی گفت: نیروهای عملیاتی با گشت زنی به صورت پیاده و موتوری با توزیع بروشورهای ایمنی و بازدید از چادرها با دوربین های پیشرفته حرارت سنج از تلفات جانی جلوگیری می نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  در روزهای تعطیلات سال نو که مردم برای گذراندن تعطیلات کنار خانواده هستند و یا به مسافرت می روند هستند افرادی که به اقتضای شغل و وظیفه خود در حال خدمت رسانی به مردم هستند تا تعطیلات ایمن و بدون خطری برای مردم سپری شود.

آتش نشانان از جمله افرادی هستند که در تعطیلات سال نو وظایف کاری آنها بیشتر می شود، در ایام سال نو نیروهای آتش نشانی قم علاوه بر استقرار در مکان های مشخص در سطح شهر گشت هایی را نیز به صورت موتوری و پیاده انجام می دهند تا در صورت مشاهده خطر برای مسافرانی که در سطح شهر و در پاک ها و بوستان ها و پارک سوارها اقدام به برپایی چادر کرده اند وارد عمل شوند.

در این زمینه حمید کریمی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در گفتگو با خبرنگارقم فردا  اظهار داشت: سازمان آتش نشانی قم با تمام توان عملیاتی در سطح شهر اقدامات پیشگیرانه و استقراری خودروهای عملیاتی ،اکیپ های موتوری  و گشت پیاده را به صورت ویژه انجام می دهد.

وی گفت: خودروهای عملیاتی و اکیپ موتوری وگشت پیاده آتش نشانان در بوستان فدک ، مهدی،امام رضا ، پارکینگ سه و چهار جمکران ، نمایشگاه دائمی ، ورزشگاه حیدریان ، ورزشگاه شهید دخانچی ، ورزشگاه رضائیان ، پارکینگ شهید کاظمی و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیه و مسجد مقدس جمکران مستقر شده اند.

کریمی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی با گشت زنی به صورت پیاده و موتوری با توزیع بروشورهای ایمنی و بازدید چادرهای با دوربینهای پیشرفته حرارت سنج از تلفات جانی جلوگیری می نمایند.

سخنگوی سازملن آتش نشانی و خدمات ایمین خاطر نشان کرد: استفاده از وسایل گرمایشی مانند پیکنیک در چادر بسیار خطرناک بوده که به همین دلیل نیروهای عملیاتی در بازدید های پیاده از مسافرین درخواست دارند این اقدام را انجام ندهند.

وی در پیان گفت: از مسافرین و زائرین خواهشمندیم همکاری لازم را با گشت های آتش نشانی داشته باشند تا از تلفات احتمالی جلوگیری شود.



انتهای پیام/170
گالری عکس
http://qomefarda.ir/5478
اخبار مرتبط

نظرات شما