مدیریت بحران در رخدادهای طبیعی نباید باعث ایجاد چالش برای شهروندان تهرانی شود

نماینده تهران گفت: استان تهران با توجه به موقعیت ویژه ای که داراست نیازمند برنامه ریزی‌ها و سیاستگذاری‌هایی است که به دور از هرگونه چالشی برای شهروندان، رخدادهای طبیعی مدیریت شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سیده فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت : بارندگی چند روز اخیر شهر تهران در سایه تدبیر و عملکرد بهنگام ستاد مدیریت بحران استان تهران و استاندار محترم تهران وهمینطور فرمانداران و بخشداران خوشبختانه به بهترین نحو ممکن مدیریت و سامان یافت که شایسته تقدیر است.

وی افزود: از همکاری شهروندان عزیزمان در تبعیت از محدودیت های اعلامی برای تردد و توجه به هشدارها که باعث شد در امنیت و سلامت این بحران سپری شد نیز تشکر می‌کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یقینا استان تهران با توجه به موقعیت ویژه ای که داراست نیازمند برنامه ریزی‌ها و سیاستگذاری‌هایی است که به دور از هرگونه چالشی برای شهروندان، رخدادهای طبیعی مدیریت گردد و مدیریت بحران خدای ناخواسته به بحران مدیریت در شرایط اضطرار بدل نگردد.

ذوالقدر بر همین اساس اضافه کرد: متاسفانه وقوع سیل در برخی از شهرها الامی را در دل نهاد که به خانواده های درگذشتگان تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت حق برای آنها طلب آرامش دارم و از همکاری و مساعدت هموطنان با آسیب دیدگان که نشانگر اوج همیت و همدلی و اتحاد ملی در بین مردم بود و جلوه گر زنده بودن انسانیت و نوع دوستی و اخلاق است وهمینطور همکاری رسانه ها تشکر می‌کنم.

وی در خاتمه تصریح کرد: همچنین از مردم شریف و میهمان نواز شیراز که در حادثه دلخراش سیل دروازه قران به کمک مصدومین رفته و انها را میزبانی کردند نیز تشکر می‌کنم.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/5588
اخبار مرتبط

نظرات شما