مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم خبر داد:

انجام 988 بازدید نظارتی از اماکن اقامتی استان در ایام نوروز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از انجام 988 بازدید نظارتی از اماکن اقامتی، مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی موقت استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حمید یزدانی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بازدید های نظارتی از اماکن اقامتی در ایام نوروز اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی مطلوب و جلب رضایت مسافران در ایام نوروز تشدید بازدیدهای نظارتی در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفت.

وی افزود: طی بازیدهای به عمل آمده از ابتدای طرح نوروزی تا پایان طرح نوروزی،6 تشویق، 145 تذکر و 60 اخطار کتبی برای واحدهای مورد بازدید صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به میزان بازدیدهای به عمل آمده گفت: 533 بازدید از مراکز اقامتی رسمی، 152 بازدید از مراکز پذیرایی، 35 بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و 285 بازدید نیز از سایر مراکز اقامتی موقت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه طی این مدت تنها ۲ واحد متخلف مشمول تعلیق فعالیت شدند خاطرنشان کرد: آمار اسکان در ایام نوروز امسال نشان از رضایتمندی مسافران از خدمات ارائه شده در واحدهای اقامتی و خدماتی است



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/6043
اخبار مرتبط

نظرات شما